Ahad, 5 Mei 2013

Selepas lama berblogging .. Jangan terkejut .. akhirnya hari ini aku insaf dan pilih Barisan Nasional!! Ini sebabnya ...

Hari ni kita pakat-pakat turun ramai-ramai untuk memangkah undi. Sama ada pakatan atau Barisan Nasional yang akan menang dalam PRU .. kita sama-sama tunggu bila SPR nak umum lewat malam ni. Tu pun kalau dia nak umum lewat malam. Aku takut sampai lewat pagi pun tak umum-umum sebab Barisan Nasional dah tumbang ..

Hari ini aku nak buat pengakuan dan minta maaf kepada semua rakan blogger pakatan, aku terpaksa pilih Barisan Nasional untuk jadi pembangkang di bumi Malaysia buat kali pertama. Ya. ini kalilah .. ini kalilah Najib dan gengnya duduk sebelah pembangkang dalam parlimen.

Dan aku nak pilih Barisan Nasional jadi pembangkang kerana aku nak esok cuti seluruh Malaysia.

Aku nak pilih Barisan Nasional jadi pembangkang kerana aku nak harga minyhak turun seluruh Malaysia. PTPTN dihapuskan, kekayaan diagih sama rata dan paling penting aku nak pakatan pulihkan system yang korup di Malaysia. Kebebasan media dikembalikan.

Dengan nama tuhan kita buat perubahan untuk diri kita dan anak cucu kita. Jom ini kalilah ..

Kepada pengundi atas pagar yang masih belum membuat keputusan, kami merayu fikirlah kebaikan untuk jangka masa panjang. Jangan .. jangan biarkan harta kita hanya dikecapi segelintir manusia yang bertopengkan melayu .. jangan biarkan hak kita untuk bebas bersuara disekat Barisan Nasional. Jangan biarkan anak cucu kita hilang identity Islam kerana mengejarkemajuan .. anda mampu membantu pakatan rakyat untuk membina Malaysia yang lebih unggul


# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

5 respon:

PBO™ berkata...

Alhamdulillah. aku dah selesai mengundi. ini kalilah

JAKA berkata...

undilah umno supaya DOSA FITNAH LIWAT dapat dikongsi bersama di dunia sampai akhirat.

hanya tapir dan tenuk yg undi parti lucah dan fitnah liwat

Unknown berkata...

Buat atas dasar faham.
Jgn perbuat atas dasar ikut2...

Tanpa Nama berkata...

agih kekayaaan sama rata oo sudah pasti kroni dia orang yang kaya kita tengok jerlah gigit jari

Tanpa Nama berkata...

Lebih baik korg fikir gni........
Ble suatu ms nanti, tanah M di rmps, ape yg jd bangsa M itu sendiri.....lebih2 lagi generasi akan datang....
ble kubur korg expecially M di korek oleh bangsa lain utk kepentingan bangsa dieorg, barula korg sedar.....ms tu dah terlmbt......

Aku Pro-M tp xsuke korapsi org2 tertentu dlm gverment,

Tapi.....aku tetap pangkah BN.....

utk kepentingan M sahaja.....