Jumaat, 3 Mei 2013

Extra Panas!! Video SPR kantoi pindah kotak undi di balai polis Manjung! Sebarkan!



LUMUT 3 MEI: Kejadian aneh berlaku pagi semalam apabila cubaan pihak tertentu untuk memindahkan kotak-kotak undi awal dan kertas undi kosong disedari oleh calon Pakatan Rakyat di Parlimen Lumut.

kotak-undi-manjoi
Kertas undi pos yang telah dipangkah cuba dipindahkan dari lokap balai polis

Perkara yang tidak dirancang itu berlaku apabila calon-calon Pakatan Rakyat singgah melawat petugas parti yang bergilir mengawal kotak undi awal dan kotak kertas undi kosong di lokap IPD Seri Manjung.

lagi..





Salah seorang dari mereka yang menyaksikan kejadian adalah calon KEADILAN bagi Parlimen Lumut, Laksamana Pertama (B) Imran Abd Hamid.

“Saya sampai di tepi IPD ini, dan nampak ada pegawai SPR sedang memunggah kotak-kotak itu masuk ke dalam kenderaan pacuan empat roda. Saya tanya nak bawa ke mana. Dia kata nak bawa ke dewan undian. Saya tanya untuk apa. Dia kata untuk semak.

“Saya tekankan dalam peraturan tak ada pun yang mengatakan kotak-kotak ini boleh dibawa keluar. Hanya boleh dibawa keluar pada 5 Mei sebelum pilihan raya dilaksanakan,” kata Imran mendedahkan perkara itu.

Mereka berjaya mengambil gambar bukti kotak kertas undi yang sedang dikeluarkan dengan alasan untuk ‘SEMAKAN SPR’.

Ia pula dibuat tanpa sebarang notis dari pihak SPR kepada para calon atau wakil-wakil mereka.

Ekoran itu, pihak peguam dari wakil parti dalam Pakatan Rakyat sedang mengambil tindakan selanjutnya.

Dalam PRU 13 ini, selain Imran, Rohawati Abidin, calon PAS akan mewakili DUN Pasir Panjang, manakala DUN Pangkor diwakili Saifullah Zulkifli dari KEADILAN.


# sila like "kami undi pakatan rakyat"





RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

14 respon:

Tanpa Nama berkata...

mmg barua, kakitangan SPR yang bersekongkol, aku tak halal gaji yang guna duit rakyat

Tanpa Nama berkata...

AMIN

Tanpa Nama berkata...

itu undi kosong la bengong! klau btol yg da di isi undi dlm karung..bengong

Tanpa Nama berkata...

ntah...undi kosong n y da isi pun xdapat beza....bodo betul org y post vdeo nie....tak de otak..bangang n tak terima hakikat...
bodoh ! bodoh !...
nak lagi? memang bodoh !!

Unknown berkata...

kau memang pandai sama mcm lembu kalau kosong tunggu dulu bukan ikut suka hati ja

Tanpa Nama berkata...

Da menang da pon ko haji Imran. Tak perlu nak bising2 spin mcm2. kalau ada penipuan ko pon takdenye nak menang woi..

Tanpa Nama berkata...

bodo dah kalah macam2 alasan diberikan,ade je pihak yg nk dipersalahkan..kalau ko tngok depan mate ko sendiri tapelah.,ini tengok video dah macam2 ayat dikluarkan..fitnah no.1..trime kekalahan.,bn teruk pn tade lah sampai nk ikut ayat cine n still mempertahankan anak2 melayu..ayat best ke?,"ini kalilah".,ngokk.,terang2 ayat cine mabuk tak reti ckp bahase malaysia...

Tanpa Nama berkata...

nama pun umno(macam Ulat Makan Nanah Orang.

Tanpa Nama berkata...

Bodoh tol siapa yg percaya video nie.....BODOH ngan TUKANG CAKAP NIE SKALI....misai tebal hati pun hitam..pkai je kopiah putih.

bunga emas berkata...

ha ha cakap orang bodoh...sebenarnya diri sendiri yang BODOH..Pemimpin yang menang kaya raya makan duit rakyat awak apa yang dapat??? PIKIR LA WOIII...

Tanpa Nama berkata...

PUAK2 PENCACAI PR....PAK2 TURUT PR YANG SEKARA HABUK NIH....PRU14 NANTI KO ORANG POHON UTK JADI POLLING & COUNTING AGENT WAKIL PR SEKALI....RASAI SENDIRI.......TENGOK SENDIRI......BUAT SENDIRI....JANGAN JADI PAK TURUT & DENGAR ORG KATA SHJ.....JANGAN JADI BODO....TIDAK MUDAH UTK MENIPU DLM PRU NIH.........

Hasil dari DOA pemimpin PR yg mahu UMNO K.O

MALAYSIA MEMILIH...........??
ANDA PILIH.........???

LAIN KALI LAH......bunga emas10 Mei 2013 3:47 PTG 5 tahun lagi.....hahahahahh

Tanpa Nama berkata...

Beginilah 'Islam' nya orang2 PAS ni. Menghalalkan segala cara cuma untuk ke Putrajaya. Fitnah SPR lah, pindah kotak undi lah. Dah tu membantu pulak puak kafir MUSUH ISLAM menang di Selangor.

Akui je lah, PAS dapat bertahan kat Kelantan bukan kerana Islamnya, tapi kerana Assobiyyah orang2 Kelantan sendiri yg dibela sejak berapa keturunan.

Tanpa Nama berkata...

sedara..klu kurang ilmu jgn menyalak kt sini bole?penipuan BN mmg byk..klu nk kne fitnah meliwat..sebarkanlah..xde sape berani kannnnnnn...

Tanpa Nama berkata...

yg kafir tetap kafir..yg Islam dlm UMNGOK mkn duit haram..x kafir name nye?jgn menyalak kt cni bole x?ko xtau ape2 diamlah..