Isnin, 22 April 2013

Terharu .. saksikan video pengakuan bekas MB Selangor Mat Taib semasa majlis serah borang ahli PAS



KUALA LUMPUR - Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad Muhd Taib hari ini secara rasminya menyertai Pas apabila beliau menyerahkan borang keahliannya kepada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di ibu pejabat parti itu.

Muhammad yang juga bekas Ahli Jawatankuasa Tertinggi Umno itu menyerahkan borang keahlian Pas pada jam 11.30 pagi dalam satu sidang media khas.

Penyerahan itu disaksikan barisan pimpinan tertinggi Pas yang hadir, antaranya Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Haron Din; Timbalan Presiden, Mohamad Sabu; Naib Presiden, Salahuddin Ayub dan Datuk Mahfuz Omar.

PBO: TERINGIN NAK LIHAT PAK LAH (ABDULLAH BADAWI PULA SERAH BORANG PAS) .. hahahaha .. jeng jeng jeng ...!


RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

5 respon:

Tanpa Nama berkata...

takbir 3x .. sedikit sebanyak UMNO-BN semakin goyang. kemenangan moral buat PR

Tanpa Nama berkata...

ahli politik nie sama je cam yg lain2.bila dh xde kuasa dia kena wat platform baru pulak.......patut dh expired cam nie duk umah lebih kn amal......dia nie jd cam nie psl nk bertanding la tp xkena calon. padan muka dia nie.politik malaysia adalah politik sampah sbb parti2 yg bertanding semua org yg sama keturunan.keturunan pemecah belah umat nabi.

Tanpa Nama berkata...

Haloo bro yang bodoh dan sombong.Wa tak mahu terus dalam kebodohan yng berpanjangan. Wa bertukar kerana yng baru tak de menipu, tidak lucah dan bawak Wa ke pintu shurga tapi Lu tetap dlm kegelapan dan kebodoHan yang berpanjangan..

Tanpa Nama berkata...

Saya tak pandai berpolitik,tapi suka berterus terang,bolehke 3 pemimpin tidur sebantal tapi mimpi lain2 memerintah Malaysia.Bukankan ia lebih teruk nanti spt peristiwa 13mei1969.Ingat saudara-saudari seburuk-buruk pemimpin yang ada ia masih lagi orang melayu bukankah Malaysia ini milik orang Melayu.Tak nampak lagike utaranya Penang selatannya Singapura telah dikuasai.Fikir-fikirkan.

Bukit Gelugor Online berkata...

hehe..Tanpa Nama26 April 2013 6:42 PTG..hang ni nama pun xdak..tp sembang gila2...melayu sangat ka pemimpin yg dok ada la ni?? Khairy Jamaluddin,Hishamuddin, tu melayu dan islam ka cara hidup depa? Nazri tu islam ka cara hidup?? Rosmah pakai tudung ka?? sama ja..BAIK KITA UNDI KERAJAAN BARU..MELUAT TENGOK DH 5 DEKAD DOK MACAM TU JA...