Ahad, 6 Januari 2013

(Video) Sejarah penubuhan PAS dan sejarah Amanat TG Haji -wajib tonton

PBO™

Dalam PAS mana ada amanat Hj Hadi, hanya orang UmNO sahaja yang menamakannya amanat Hj. Hadi .. apapun gugurlah kejantanan UMNO apabila berdolak dalik tentang permintaan TG Hadi untuk bersiar secara langsung melalui RTM dan TV3.

Dihamburkan hujah serata alam, memburuk dan menghina pemimpin PAS, dan tatkala langit masih lagi bergemuruh, mereka berdolak dalik untuk memberi laluan kepada TG Hadi untuk memberi penjelasan. Seperti dua peninju yang bertarung, tapi hanya sorang sahaja dibenarkan meninju. Sorang lagi diikat tangannya.

Lidah-lidah dusta lantas berbicara mencari dalih, menapa harus siaran langsung. Kenapa tiddak dirakam, kenapa tidak melalui media lain. Ligat mencari helah dan berdolak dalik. Menyembunyikan wajah-wajah ketakutan disebealik topeng kejahatan.




#mohon like "pakatan rakyat supporters untuk sokongan


Pada sang pencitpa 7 petala langit dan 7 petala bumi kita berserah .. semoga dibuka pintu rahmat dan hidayah seluas-luasnya buat kita semua ..PBO™






RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: