Isnin, 14 Januari 2013

Ummi Hafilda tangguh bulan madu demi ...

PETALING JAYA: Ahli perniagaan, Ummi Hafilda dan bakal suaminya, Dr Zaman Khan memutuskan untuk menangguhkan bulan madu mereka semata-mata untuk berkempen membantu Barisan Nasional (BN) menjelang pilihan raya umum akan datang.

Menurut Ummi, mereka membuat keputusan untuk menangguhkan bulan madu ke Eropah selepas beliau menerima banyak jemputan untuk memberikan ceramah politik di seluruh negara.

"Pada 21 Januari saya perlu untuk memberikan ucapan pada satu majlis ceramah dan selain itu terdapat juga beberapa peristiwa lain yang saya perlu hadir.

"Jadi kami memutuskan untuk menangguhkan bulan madu kami selepas pilihan raya umum untuk membantu memastikan kemenangan besar BN dalam pemilihan akan datang," katanya kepada The Star pada Ahad.




#mohon like "pakatan rakyat supporters untuk sokongan




Ahli perniagaan itu akan bernikah dengan warga Pakistan berkenaan pada 18 Januari ini.

Menurut Ummi, beliau tidak menghadapi masalah terutama dalam melakukan persiapan menjelang perkahwinannya itu walaupun sibuk dengan urusan lain.

"Alhamdullilah, saya gembira kerana persiapan perkahwinan hampir lengkap kerana sokongan keluarga saya, terutama ibu saya.

"Saya perlu membuat persediaan dengan teliti kerana ramai orang ternama dan pemimpin negara dijemput untuk majlis perkahwinan ini," katanya, sambil menambah bahawa perkahwinan itu akan menggunakan tema 'Syurga Khayalan'.

Sementara itu, misteri tarikh dan tempat perkahwinan masih belum didedahkan.

dan masih ingat dengan kisah sumpah laknat ummi tidak pernah buat seks dengan Baginda?




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

6 respon:

Tanpa Nama berkata...

kak ni nak pembohong lagi... tak dak senarai nama pun..aku ada nama lengkap penceramah..

Tanpa Nama berkata...

khawin je kat Pakistan nu. gerenti takde kacau punye

Tanpa Nama berkata...

dh lama kahwin bru skrg je nikah huhuhu3!!!

Tanpa Nama berkata...

Belum nikah dh nak pikir bulan madu... tak payahlah nak susah2 mengabihkan boreh.. pegi jelah nikah kt Pakistan & berbulan madu kt Kashmir dh tu jgn balik2!

Tanpa Nama berkata...

Best giler umie kahwin dengan pakistan, betul ke pakistan itu doktor, setahu aku orang pakistan ini penipu kelas satu tapi takper yang pasti umie nie pasti dia melalak kena batang paskistan macam dia melalak dekat bangsar hari itu. seram aku tinggok perempuan ini kahwin .

dukun misai berkata...

ada aku kesah.tangguh ke.tak jadi ke,lantak dia,