Rabu, 23 Mei 2012

Apa yang salahnya dengan UMNO .. negara aman apa ..

Aku lebih suka pam minyak dengan harga 5 ringgit seliter.. Aku lebih suka bayar tol seringgit setiap kilometer... Aku lebih suKa beli barang makanan contohnya beras RM 50 setiap sepuluh kilo.. Aku lebih suka bayar Bunga PTPTN seumur hidup... Aku lebih suka beli rumah flat dengan harga setengah juta... Janji BN yang memerintah.. Korang tak ingatkah jasa diaorg... Buku teks kerajaan bagi.. Kerja dengan kerajaan.. Sakit pergi hospital kerajaan.. Janji negara aman... Pemimpin kebas duit.. Ahhh.. Mana2 parti politik pun sama je... Janji negara tak ada rusuhan.. Tak ada perhimpunan haram...

ha korang sambung sorang sikit....



RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: