Selasa, 1 November 2011

Tu dia.. jawapan berapi papagomo setelah dikritik pemimpin BN ... jambunya!

Bagi yang terlepas isu boleh baca cerita papagomo kena teow dengan pemimpin Gerakan

(kat sini)

Dan lepas tu korang tau apa papagomo jawab ...








Gua nak berehat dari bercerita Politik Malaysia ni, Gua nak buat artikel lain yang takda sangkut paut dengan politik. Cerita artis ke, Kereta ke, Sukan ke, fashion ke apa sahaja yang takda kena mengena dengan Politik. Gua meluat dan menyampah dengan beberapa pemimpin atasan yang hanya tahu mengekalkan Kuasa Politik dan dikelilingi pegawai yang gilakan projek.

lanjut klik sini

Memang berapi beb.. panas sampai ke telinga. uhuk ... uhuk... merajuk ke apa ni? PBO ada terbaca komen dari blog yang lain tentang isu ini. Ada yang kata dia nak cool off sebab takut LGE saman. pulak dah ... bijak bijak bijak

What everlah .. semoga aku mendapat hidayah Allah dan aku doakan juga buat papagomo. amin!




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

papagomo nak buat cerita tentang kereta, sukan dan fashion? kau org boleh gelak ramai2 esok, nanti kereta pun kena fitnah jugak. anjing kalau dah selalu mkn tahi kalu tak blh mkn pun dia hidu jugak.