Rabu, 29 Jun 2011

Trio T nak bersumpah laknat lagi?

Apa cerita pula kali ini apabila dakwaan terbaru bahawa MP Johari meminta wang RM1 juta untuk "jadi katak"

Dakwaan dari siapa lagi kalau bukan dari trio T dan digemburkan dengan hebat sekali oleh blogger raja kencing papa gomo.





Johari menafikan beliau ada meminta wang sejuta ringgit dengan berkata;

“Buktikan saya mengambil duit, di akaun bank yang mana? Adakah ia (dibayar) secara tunai atau cek? Saya tidak boleh menyimpan jumlah yang banyak itu di rumah.

“Saya tidak pernah menerima apa-apa atau saya pernah ditawar untuk meninggalkan parti untuk bayaran... saya tidak memerlukan wang,” kata Johari.

Ha apa lagi, sumpah laknat la papa gomo dan trio T. Bersumpahlah .. katakan Johari memang ada meminta RM1 juta untuk jadi katak haramjadah. Buat liputan secara langsung di seluruh pelusuk dunia.

PBO pun memang tak percaya sikit pun pada Johari ni sebab Rm1 juta maaaa, apasal dia tolak? Jawapnnya nilai moral yang rendah memang terletak pada pencacai dan pemimpin UMNO!



penafian dari Johari klik sini

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Tanpa Nama berkata...

beut lah sumpah macam budak2 tadika ,mintak dipanah petir.......rakyat pasti suka dan percaya punya.

Tanpa Nama berkata...

ok la tu lepasni ucap perkataan kalau tipu sanggup dipanah petir ,tentu sumpah lagi kukuh rakyat pasti percaya punya.melayu kan mudah percaya pada sumpah2 ni....kalau tidak pasti budaya sumpah tak dijadikan budaya hidup.