Selasa, 3 Mei 2011

HANGAT: Minggu depan pendedahan besar tentang Anwar oleh Eskay!!

PBO petik dari utusan dalam ruangan "DALAM NEGERI" yang melaporkan satu lagi pendedahan besar yang melibatkan DSAI pada minggu depan.

PBO kata, selepas Eskay, siapa lagi yang akan tampil untuk menjatuhkan Anwar? Rata-rata datang dari rakan beliau sendiri ...







KUALA LUMPUR 2 Mei - Masa depan politik Datuk Seri Anwar Ibrahim dijangka bertambah kelam, kerana satu lagi pendedahan menggemparkan negara akan dilakukan bekas rakan baiknya, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, minggu depan.

Menurut Shazryl Eskay, pendedahan itu kelak, mempunyai implikasi yang jauh lebih besar berbanding rakaman video seks yang wajah pelakunya mirip Anwar kerana ia dikatakan melibatkan soal negara.

"Apa yang saya boleh beritahu ia pendedahan yang cukup besar. Implikasinya jauh lebih besar berbanding rakaman video seks Anwar. Perkara ini melibatkan kepentingan negara," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini.

Shazryl Eskay berkata demikian ketika diminta mengesahkan tentang desas-desus bahawa satu lagi pendedahan besar bakal berlaku minggu depan membabitkan Anwar, selepas beliau bertanggungjawab mendedahkan rakaman video seks baru-baru ini.


sumber klik sini

PBO: Minggu depan akan menyaksikan sekali lagi musuh-musuh Anwar akan terus "mematikan" Anwar. Mungkin dengan video seks yang majoriti tidak perccaya, kini apa pula ceritanya, kita nantikan.


RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: