Isnin, 28 Mac 2016

Giliran pemimpin UMNO ini pulak dipecat Najib!

Presiden Gabungan Ketua Cabang Malaysia (KGCM), Kamarul Azman Habibur Rahman telah dipecat sebagai ahli UMNO secara rasmi sejak Jumaat lalu.

Ketua UMNO Cawangan Telok Kemang, Negeri Sembilan berkata, dia menerima surat memaklumkan perkara itu daripada ‘orang yang paling berkuasa’ dalam UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

“Saya menerima surat daripada Datuk Tengku Adnan Tengku Mansor pada Jumaat lalu memaklumkan penyingkiran saya.

“Biar saya beritahu anda Ku Nan, saya tidak mempunyai rasa hormat terhadap anda. Anda tidak mempunyai hak untuk menyingkir saya kerana anda tidak mempunyai integriti,” katanya ketika berucap pada Kongres Rakyat di Shah Alam, semalam.

Kamarul Azman berkata, ahli UMNO sudah berasa menyampah dengan kebodohan pemimpin-pemimpin parti itu.

Dia yang juga seorang guru menyatakan tidak takut kehilangan kedudukannya sebagai kakitangan kerajaan.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: