Isnin, 28 Mac 2016

Weh Muhyiddin, menyesal pun sudah tidak berguna ...

Menyesal pun sudah tidak berguna .. Apa yang penting sekarang kamu kena ubah terus. Padam terus UMNO dari bumi Malaysia. UMNO banyak membawa kerosakan.

Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin menyesali perbuatannya yang bertindak memaksa bekas Perdana Menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi melepaskan jawatannya sebagai Perdana Menteri, sebelum ini.

Beliau berkata, disebabkan tindakannya itu, akhirnya memakan diri apabila telah membuka peluang kepada Datuk Seri Najib Tun Razak memiliki jawatan sebagai menjadi Perdana Menteri.

“Saya lihat situasi keadaan Barisan Nasional (BN) ketika itu agak lemah. Tidak dapat menguasai kerusi 2/3 di parlimen ketika Pak Lah (Tun Abdullah) menjadi perdana menteri. Maka daripada situ kita meminta Pak Lah letak jawatan. Saya tidak pernah dengar suara daripada sesiapa pun mengatakan bahawa saya harus dipecat.

“Dan tidak ada suara juga pada ketika itu mengatakan bahawa ini adalah usaha untuk menumbangkan kerajaan. kerana yang kita minta ialah supaya perdana menteri turun, dan diganti oleh perdana menteri yang baharu.

“Menyesal saya. Waktu itu kita tengok molek-molek belaka (mengajuk dialek Kelantan – indah semuanya), tiada benda yang luar biasa,”katanya di Kongres Rakyat Gerakan Selamatkan Malaysia.

Terdahulu, sekurang-kurangnya 1,000 hadirin yang menghadiri kongres tersebut. - SuaraTV

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

Muhyiden nak kata bahawa masa tu aku bodoh...dok ikut je apa Madey arah.Lo ni baru aku tahu bahawa aku bodoh selamanya kerana terus ditunggang Madey