Ahad, 25 Mac 2018

Pendedahan berita Indonesia mengenai Najib ini amat mengejutkan!

Najib dan pengampu setianya hanya mampu menebalkan muka. Tak berani jawab, malah tak berani ambil tindakan pun.

Hanya mampu jawab dan sumbat mulut rakyat dengan dedak-dedak. Ingat pengundi bodoh macam hangpa. Mungkin ada la segelnitir yang memang suka makan dedak. Tapi tak semua.

Banyak media yang sudah bertapak berpuluh tahun malah lebih 100 tahun di dunia. Tetiba menyentuh tentang keburukan Najib, kejahatan yang dibuat oleh Najib. Isu 1MDB yang tak selesai-selesai, maka penjilat Najib kata itu semua fitnah jahat untuk jatuhkan Najib.

Kalau dah fitnah pergilah saman, pergi lawan DOJ. Pergi saman media Indonesia yang terus terang kata isu 1MDB ada kaitan dengan Najib.

Ini salah satu contoh;


Bila dah kalah isu, hanya boleh cakap, ini semua fitnah, ini persepsi jahat .. pengundi tak bodoh macam kamu!

Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Dr Salleh Said Keruak hari ini menyifatkan laporan media asing mengenai Malaysia sebagai ‘sangat berat sebelah’ dan ‘tidak seimbang’.

“Sejak dua hari lalu, media asing telah menyerang Malaysia secara umum dan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak khususnya.

“Apa yang media asing gagal sebutkan dalam laporan ini adalah banyak kes rasuah yang sedang disiasat oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) adalah di negeri Pakatan Harapan memerintah iaitu di Selangor dan Pulau Pinang.
-UMNO Pengampu Online-

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: