Selasa, 9 Januari 2018

TV3suku dah jadi macam "dajjal" setiap malam

Serangan bertali arus UMNO melalui media paling haprak dan paling berat sebelah dalam dunia TV3suku terhadap Mahathir dan Pakatan Harapan memang sudah diduga. PRU14 dah makin dekat la tu. Memang Najib masih kurang yakin untuk menang PRU14.

Dah jadi macam "dajjal kecik" aku tengok TV3suku sekarang. Macam-macam taktik dibuatnya.

Naik mual tengok PAS diberi peluang emas untuk menghentam Pakatan Harapan. PAS pula macam seronok dapat masuk TV setiap malam. Macam beruk dapat bunga. Kalau dulu ketika bersama PR, jangan harap dapat masuk TV.

Kemudian suhu tekanan dan cacian terhadap Mahathir dipertingkat. Sejarah lama pertembungan antara PKR dan Mahathir digali balik, apa tujuaannya? Satu matlamat, biar penyokong akar umbi PKR marah dengan Mahathir dan PH.

Lalu dari satu slot, Najib diangkat-angkat, dipuji-puji melambung. Macam dewa yang bersih dari melakukan dosa.

1MDB disimpan rapi, tapi rakyat tak lupa.

FELDA, sorok la macam mana pun. Isa Samad dah conteng muka Najib. Tak kan selaku PM, Najib yang ada kuasa tak tahu menahu tentang Isa Samad?

Malah GST, sampai mati tak ramai yang sokong.

Kalau tak percaya, buka berita TV3suku malam ni.

Perkara pertama yang PH perlu buat jika menang PRU14. Kaji semula 'free air' TV3suku. Buka lebih banyak TV yang seimbang.



RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: