Rabu, 28 September 2016

Kalau pembangkang kalah, ini semua kerana bongkaknya PAS

Ulasan ini aku tulis awal sebelum PRU 14.

Andai pembangkang terpaksa lawan tiga penjuru dengan UMNO, ini semua gara-gara PAS.

Takkan nak salahkan AMANAH, PKR, DAP dan PBBM?

Mereka dah sepakat untuk duduk dalam satu barisan rakyat. Cuma PAS yang duduk dalam barisan lain. Kononnya blog ketiga. Apa untungnya. Apa jadahnya .. nak menangkan UMNO?

Kalau PAS masih berdegil dan bongkak terutama Presiden PAS tu, jangan terkejut jika anak muda dan cucu cicit kelak terus salahkan PAS.

RUANG PENGIKLANAN MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

Peluang Bisnes Terkini ! Jana Pendapatan LUMAYAN Dengan Set Berus Gigi "Ajaib" Teknologi "EMAS" Cukupkah Gaji Anda? Nak Extra Income Cara Mudah!!! Limited Offer! SMS/watsap 016-5221533 IKLAN TEKS IKLAN TEKS IKLAN TEKS

7 respon:

Tanpa Nama berkata...

Ulasan yg tepat sekali..aku x pernah jumpa ulamak yg begitu angkuh..bongkak..ego..sombong mcm si tuang presideng tu

Tanpa Nama berkata...

kalau rasa hebat sangat ..lawan la UMNO tu...nak salahkan PAS pulak...pakatan lahanat

The Didi Butter berkata...

Kalau PAS masuk balik AMANAH, PKR, DAP dan PBBM, hanyalah sekadar untuk menjadi kuda tunggangan.

Tanpa Nama berkata...

1. AMANAH kan dah ada. AMANAH kata dia penganti PAS. Tak kan laa dah ada AMANAH pun rasa nak kalah jugak
2. AMANAH, PPBM, PKR dan DAP empat parti tu..PAS hanya 1. 4 lawan 1 tak kan gerun kot...
3. Lebih baik jaga baik2 AMANAH TU, dari dok sibuk dengan PAS.
4. Cina, India bagai kan dah sokong, depa semua tu kan kuat2, apalah sangat dengan PAS ni. Parti tok lebai jee...

Saiful Azmi Husin berkata...

Memang dasar puak sekular berkiblat kapir DAP...sensiri bodoh nak rampas kuasa PAS dari dalam, tapi kena sepak dengan majoriti besar Ahli PAS yang nampak sangak sifat MUNAFIK pemimpin PAN Imayam @ balaci DAP...
..dahlah curi kerusi PAS, cakap kat pencuri kerusi PAS tu wooi, halal ke makan suap anak bini dengan hasil curi?
...dasar pencuri dan perompak memang tak mengaku salah sendiri!

Tanpa Nama berkata...

Walaon Pas ni bahasanya sungguh seni dan murni sesuai dengan bidadari di Syurga. Syurga belum tentu, neraka sedang menunggu. Kenapa aku kata begitu?, kerana kamu mengaku Parti kamu parti Islam.

Yusri Aly berkata...

Nak senang masok syurga? Masok LA parti pis pus pus.Disinilah syurga lebai Malang berkumpul, bila air surut lebai Malang mudik kehulu Dan bila air pasang menongkah arus ke hilir bak kata orang zaman sekarang buat "u-turn".Politik lebai sudah dibaca zaman berzaman,

percayalah hikayat lebai Malang bukanlah sebuah cerita dongeng tetapi sebuah kisah yang akan berulang-ulang mengalahkan pisang berbuah dua kali...