Jumaat, 2 September 2016

‘Cabar nafi kenyataan saya atau saman saya’

Bekas Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin sekali lagi menegaskan dakwaan rasuah membabitkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak dalam skandal 1MDB.

Ujarnya, beliau juga sedia disaman oleh Najib, sekiranya kenyataannya berkenaan isu itu hanya 'cakap-cakap kosong'.

"PM Najib adalah MO1 sepertimana yang dinyatakan oleh DOJ , yang telah berpakat bersama Jho Low dan Riza Aziz untuk menjarah hasil 1MDB. Saya cabar Najib nafikan perkara ini. Jawab dakwaan ini sendiri.
“Jangan guna budak suruhan seperti (setiausaha akhbarnya) Tengku Saruffuddin (Tengku Ahmad) dan pihak lain pertahan dan jawab bagi pihak kamu. Jadilah anak jantan. Saya cabar Najib saman saya jika apa yang saya cakap tidak benar,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Sebelum ini Najib menafikan dakwaan bahawa beliau telah menyalahgunakan dana awam.

Pada Januari lalu Peguam Negara Tan Sri Apandi Ali  mendapati tiada sebarang kesalahan jenayah dilakukan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkait kontroversi isu 1MDB.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: