Sabtu, 3 September 2016

Berani betul Jamal Yunos sindir Najib hahahahaha..

Persoalan mengenai bagaimana Jamal Md Yunus, Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar dan Ketua Himpunan Baju Merah memperolehi wang untuk diberikan RM1000 kepada setiap seorang kepada 155 ketua cawangan, terjawab akhirnya.

Jamal menjelaskan, wang tersebut diperolehinya hasil sumbangan pihak tertentu serta tabungan yang dilakukan pihaknya.

Aikkk....Jamal sindir siapa pulak ni? Tok Arab mana pulak bagi kat dia .. hahahahha

Sebelum ini, Jamal pernah berjanji untuk membawa ketua-ketua UMNO cawangan dalam bahagian Sungai Besar untuk melancong dan berjalan-jalan ke Dubai. Bagaimanapun, oleh kerana hanya 80 daripada 155 ketua cawangan terbabit yang sedia untuk ke Dubai, beliau mengambil keputusan membatalkan program tersebut.

Sebagai gantinya, beliau mahu memberikan ketua-ketua cawangan terbabit wang tunai RM1000 setiap seorang yang bermakna jumlah wang tunai yang perlu dikeluarkannya ialah sebanyak RM155,000.

Ramai yang mempersoalkan bagaimana dan daripada mana Jamal memperolehi wang tersebut atau berdepan kemungkinan disiasat oleh SPRM jika gagal memberi penjelasan. Lantaran itu beliau diminta untuk memberi penjelasan mengenai wang tersebut.

Beliau akhirnya memberitahu wang tersebut diperolehi daripada derma atau sumbangan pihak-pihak tertentu, selain melalui tabungan.

Mengapa Jamal juga mengaitkan wang yang diperolehinya bersumberkan daripada derma?

Tidakkah Jamal seolah-olah menyindir Najib Razak apabila turut mengatakan wang yang diperolehinya juga adalah derma?

Beraninya Jamal main sindir-sindir terhadap Najib sekarang ini?

Adakah Jamal tidak takut menyindir Najib kerana sudah ada pemimpin lain yang mula berani menjanjikannya kerusi untuk ditandingi dalam pilihanraya umum akan datang?
Ohhh.....

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Unknown berkata...

RM155000 tu taik gigi ja. Member ada ferrari laaaaa...ada restoran ikan bakarla....

Itu kecik punya hal laaaa..

Tanpa Nama berkata...

Klu ikut yg atas, patutnya sumbangan jamal ni pun ok jugak. Tapi kenapa nak bising2 pulak?

Tanpa Nama berkata...

Jamal pak kontol ada la
KERIS