Khamis, 18 Februari 2016

Zeti Akhtar Aziz bakal dilantik penerusi Tabung Haji yang baru?

Selepas pelbagai kontroversi melanda Lembaga Tabung Haji sehingga menyebabkan rakyat hilang keyakinan terhadap institusi itu, satu kaji selidik secara rawak di media sosial menunjukkan rakyat mahukan pengerusinya, Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim ditukar, kata Rafizi Ramli.

Kaji selidik yang diadakan setiausaha agung PKR dan dimuat naik dalam laman sosial Twitter menunjukkan imej Gabenor Negara Tan Sri Zeti Akhtar Aziz dipandang tinggi di mata rakyat Malaysia.

Disebabkan itu, Rafizi yang juga ahli Parlimen Pandan menyeru Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mempertimbangkan Zeti mengambil alih jawatan daripada Azeez.

"Sentimen umum rakyat melalui kaji selidik rawak di media sosial jelas menunjukkan rakyat mahukan pengerusi Tabung Haji ditukar.

"Saya yakin langkah melantik Zeti menggantikan Azeez akan memulihkan keyakinan rakyat terhadap Tabung Haji dengan segera," katanya dalam satu kenyataan hari ini. – 18 Februari, 2016.

* hahahha, Najib dengar ke pendapat orang? Lagikan Mukhriz pun dicantas, inikan Zetty yang juga tidak sebulu dengan dia. hai hai hai .. mimpi ajelah...

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

Pengerusi Tabung Haji..!!
Tak mungkin Tabung Haji melanti wanita yang tak pernah pakai tudung menjadi pengerusi Tabung Haji....!walaupun di Malaysia ini segalanya mungkin..!