Isnin, 8 Februari 2016

Malam pertama: Dah penat goda suami, ini kesudahannya

Satu kisah menarik pasangan suami isteri yang dikhabarkan baru sahaja melansungkan perkahwinan mereka dan sedang berbulan madu di sebuah hodel menjadi kecoh di media sosial.

Dikutip dari KucingHappy.com, pasangan yang tidak dikenali itu dipercayai sedang menikmati bulan madu mereka dalam sebuah hotel.

Namun begitu, kelihatan aktiviti malam pertama mereka seakan-akan tidak berjaya. Di dalam beberapa keping foto yang tersebar, kelihatan si suami sibuk melakukan sesuatu menerusi komputer ribanya di atas katil. Si isteri pula dilihat tergolek-golek menantikan suaminya.

Pelbagai gaya dan cara sudah dilakukan oleh si isteri untuk menggoda suaminya, namun tidak juga berjaya. Si isteri juga mengenakan pakaian tidur yang cukup seksi untuk tatapan suaminya.

Usik mengusik terus berlangsung, hinggalah satu ketika si suami sudah fed up agaknya. Dibedungnya si isteri seperti seorang bayi  dengan harapan tidak diganggu lagi.

Tidak diketahui nasib isterinya selepas itu.

Macam-macam hal!

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

bodoh punya suami. dok riba komputer buat hapa. riba isteri halal lagi best. bebas nak riba ker gosok ker. yang penting keris tajam boleh masuk sarong dengan serba sempurna. boleh sorong tarik lagi. hahaha. suami ni blom baligh lagi kot. atau lemah tenaga batin. hahaha