Selasa, 26 Januari 2016

Biar betoi .. Najib dah pulangkan kembali wang derma sebanyak RM2 billion!

Peguam Negara Tan Sri Mohamed Apandi Ali hari ini berkata Datuk Seri Najib Razak mengembalikan semula sebahagian wang RM2.6 bilion yang diterimanya kepada keluarga diraja Arab Saudi.


Menurut Apandi, pada Ogos 2013, sejumlah wang RM2.03 bilion (AS$620) telah dikembalikan kepada keluarga diraja Arab Saudi kerana dana tersebut tidak diguna pakai.

"Wang sejumlah RM2.03 bilion telah dikembalikan semula oleh perdana menteri kepada keluarga diraja Arab Saudi kerana dana tersebut tidak diguna pakai.

"Berdasarkan keterangan saksi-saksi dan dokumen-dokumen sokongan yang dikemukakan, saya berpuas hari bahawa tidak terzahir apa-apa kesalahan jenayah berhubung dana RM2.08 bilion tersebut," katanya.

Beliau berkata demikian dalam sidang media di Pejabat Peguam Negara di Putrajaya hari ini.

- Malaysiakini

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

7 respon:

Tanpa Nama berkata...

Dunia milik kau..bohonglah sepuasnya..kau jawap depan Allah nanti..

Tanpa Nama berkata...

Inilah khalifah bani melayu sejati yang zuhud. Sanggup memulangkan kembali wang yang tidak digunakan.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa tak cakap dari dulu. Kesian rakyat Malaysia. Berdosa kering kerana menuduh Najib. Malaysia bernasib baik kerana mempunyai PM yg SANGAT jujur.

Unknown berkata...

biar betik!!!! ada bukti ke wang dikembalikan? cukup2 la main wayang

Unknown berkata...

Kau ingat rakyat malaysia duduk atas pokok ke? Menteri kau dan ahli umno bolehlah kau bodohkan. Kau tunggulah paru 14 nanti.

Zam alkazam berkata...

Dulu cakap xder terima mula2 ...lepas tu dari sorang penderma...lepas tu beberapa penderma..dn akhirnya saudi royal family tp dh pulangkan sbb xguna hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

psst jngn lupu undi BN pd PRU14 nanti...hanya BN yg mampu mentadbir negara dgn baik..nanti ketuanan melayu hilang,hak bumiputra tergadai..negara akan bngkrap dan paling penting KITA SEMUA AKAN MATI KALU X UNDI BN...hahahaha