Isnin, 27 Julai 2015

Muhyiddin bikin gempar UMNO

Barisan Nasional (BN) akan kalah sekiranya Pilihan Raya Umum ke 14 (PRU 14) dilakukan dalam tempoh terdekat ini, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Kebimbangan timbalan perdana menteri setelah melihat daripada maklum balas rakyat akar umbi yang dilihat mula menunjukkan sokongan yang kurang terhadap parti itu.

"Dalam suasana negara yang dihadapi kini saya rasa agak tergamam apa yang patut saya cakapkan, tapi saya nak ingatkan apa yang diungkapkan dalam perhimpunan agung tahunan lalu mengulas megenai dakwaan pembangkang dalam pilihan raya umum lalu mereka menang undi popular.

"Dan walaupun kita menang namun pada waktu itu jika undi popular berterusan turun sebanyak 2 % maka ia akan menyaksikan BN kalah dalam PRU akan datang.

"Juga saya ada bertanyakan dalam pertemuan retreat dengan pimpinan Wanita Umno di Putrajaya. Saya tanya bagaimana kalau perdana menteri bubar Parlimen adakah kita akan menang atau tidak, tidak ada seorang pun yang menjawab yakin untuk menang," katanya semasa ucapan penutup mesyuarat Umno Cheras di Kuala Lumpur hari ini. – 26 Julai, 2015.


* aku tak tahu kenapa peluang sebegini cantik ,, PAS kata kehadiran GHB akan buat UMNO kuat ..

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Tanpa Nama berkata...

Khalil mcm bapak dia..
Bedengung pil kuda