Jumaat, 5 Jun 2015

Hahahaha ..Hangpa jangan tuduh Najib pengecut .. dia nak bergerak ke lokasi dialog dah tadi .. tapi tetiba ...

Penganjur acara bersama Datuk Seri Najib Razak menjelaskan bahawa perdana menteri terpaksa membatalkan kehadiran di saat-saat akhir susulan nasihat polis.

Penganjur malah berkata Najib sudah pun hampir hendak bergerak ke acara itu ketika dimaklumkan arahan Tan Sri Khalid Abu Bakar itu.

“PM sudah hendak bergerak dah,” kata Pengerusi Sukaguam Datuk Khairil Anuar Rahmat.




Program terus terang itu hari ini bertukar menjadi acara pengkritiknya Tun Dr Mahathir Mohamad yang sempat berucap sebentar.

Mahathir bagaimanapun diminta berhenti oleh pihak polis dan diiring supaya beredardaripada Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di Kuala Lumpur hari ini.

Menjelaskan kehadiran Mahathir, Khairil berkata perdana menteri 22 tahun itu tidak diundang dan mungkin hadir kerana kehadirannya sudah dispekulasi meluas
sejak semalam.

“Tun M tahu dia tidak diundang. Dia tahu, tapi dia beritahu dia perlu datang untuk diberi peluang bercakap dan bertemu orang ramai.

“Tun M hadir sebab (spekulasi kehadirannya) viral (tersebar meluas) sejak petang semalam,” katanya.

* aik.. wah wah wah ... kemain lagi ko ye. hari tu ko cakap Mahathir di undang ... lihat bukti di sini

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

8 respon:

Tanpa Nama berkata...

What a funny statement from this Khairil, if DrM is not invited then as an organiser, he has the right to refuse him. It is his fault then if he let DrM come. All attendees are by invitation only, someone is not telling the truth here...

Tanpa Nama berkata...

Apa berok penganjur ni cakap. mula2 dia cakap dah undang tapi tak tahu lah Tun datang ke tidak...ni tetiba ckp Tun plak x diundang. Belajar dari mana berok nie..

Tanpa Nama berkata...

tukar nama sukaguam kpd sukabodek..dah muka mcm mr. bean datuk ni

mydoc berkata...

Mana pengawal keselamatan yg rampas mic hari tu? Tak hantar dia bertugas kat PWTC ke hari ni?

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum. Tak kesampaian hajat di hati nak tengok Dato Seri Najib menangkis serangan Tun Mahathir. Harap2 lepas ni perkara seperti ni tak berulang...

Tanpa Nama berkata...

Berok cari makan.

Tanpa Nama berkata...

Belajar dari bapak beruk umno bn yg diatas tu

Tanpa Nama berkata...

Kalo x invite n tun dtg as rakyat, so be it. Tp siap jemput tun dok dlm vip holding room.. heh. Funny.