Khamis, 18 Jun 2015

Artis ini kembali dengan tidak bertudung .. biar betul!

Meskipun dikecam hebat di laman sosial kerana tindakannya kembali membuka hijab namun bagi pelakon dan model iklan, Diana Johor menyatakan mempunyai pendirian tersendiri mengenai perkara tersebut.

Menurut Diana, dia sejujurnya belum betul-betul bersedia berhijab sepenuhnya kerana itu dia mengambil keputusan untuk kembali dengan imejnya sebelum ini.

"Apabila difikirkan semula, saya belum bersedia untuk berhijab sepenuhnya dan kerana itu mengambil keputusan untuk membuka tudung. Memang ia mengejutkan ahli keluarga, tetapi saya nekad dengan keputusan ini"

"Sampai masanya saya jadi diri sendiri dan tampil dengan gaya yang selesa. Saya tidak mahu buat sesuatu semata-mata memuaskan hati orang lain. Soal pakai tudung atau tidak, biarlah antara saya dan Tuhan," jelasnya seperti yang dilaporkan Harian Metro.

Selain itu, sedia maklum bahawa apa yang dilakukannya itu bakal mendapat kecaman dan kritikan pelbagai pihak, Diana memberitahu bahawa dia sudah bersedia sepenuhnya dengan perkara berkenaan.

- mD

* sedar atau tidak .. artis ini telah mempersendakan perintah Allah. rejam sampai mampus lagi bagus.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

5 respon:

Tanpa Nama berkata...

Saya mmg salute dgn admin blog ini.. syabas sebab tidak memaparkn gambar atau video yg dedah aurat. Tidak seperti blogger lain.. nama blog islamik.. post islamik tapi yg sedihnya berselang seli dgn post duniawi sbg contoh gimnas muslim malaysia yg dikutuk..sambil letak gambr gimnas tsb dlm blog beliau. Setakat blur bahagian kemaluan tapi gambar dada..rambut semua tu ditunjuk. MasyaAllah jahilnya org akhir zaman ini.. mgambil mudah pasal aurat.

Tanpa Nama berkata...

doakan agar kepalanya berkudis ......!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Maka berkatalah seorang manusia jahil " Saya belum bersedia untuk masuk syurga sebab saya lebih tertarik kepada neraka!"

Unknown berkata...

Ia perintah ALLAH SWT kpd hamba2 nya yg beriman.Ta na jwp lah di akhirat.Jgn na hina hukum ALLAH SWT

Tanpa Nama berkata...

Soal pakai tudung atau tidak, biarlah antara saya dan Tuhan," jelasnya seperti yang dilaporkan Harian Metro.,,hairan bin ajaib? Bukan kah tutupa aurat tu kewajipan!!!

kita doakan terbaik untuk dia- semoga dapat hidayah ALLAH S.W.T kepada dia dan kita semua!!! In Sha Allah...