Selasa, 19 Mei 2015

Terpaksa berbogel depan pensyarah demi untuk lulus exam

Apa la nak jadi dengan anak muda zaman sekarang nih. Unbeliavable. Nasib baik luar negara.. Di San Diego, syarat untuk lulus peperiksaan ialah dengan berbogel. Haa, nak tak nak, kenalah buat.. If tak, repeat lagi la yer..

Adeh la. Syarat ape la yang dorang buat nih. Lebih extreme lagi, pelajar terbabit bukan sahaja terpaksa berbogel di depan rakan-rakan sekelas tetapi juga terpaksa melakukannya di hadapan professor.

Fuyoo.. Gilerr lah.. Kesian kat pelajar di Universiti California.. Mesti rasa tak senang duduk , nak-nak lagi yang ambik kelas seni visual.. Berseni la sangat hinggakan kena buat macam tue.. Selain berbogel, mereka juga terpaksa bercakap dan melakukan gerakan yang erotik.

Macam-macam sungguh. Keadaan ini menambahkan kegusaran kepada ibu bapa pelajar terbabit yang kemudiannya membuat bantahan.

Ye la, mak bapak mana yang suka anak dorang terpaksa bukak semua.. Tak tahu la lepas ni ape plak yang bakal dilakukan.. Jijik!! ~~MiraAzhar/Utaranews.com

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: