Rabu, 15 April 2015

17 hari dikurung, dirogol Mat Bangla

“Saya tidak akan maafkan mereka sampai mati. Mana tidaknya, saya diperlakukan lebih teruk daripada binatang.

“Sepanjang dikurung (17 hari), saya dirogol sebanyak tiga kali dalam keadaan mata tertutup dan tangan diikat,” kata seorang wanita mahu dikenali sebagai Intan, 20.

Intan dilaporkan ‘diculik’ di kawasan rumahnya di Taman Salak Selatan, di sini, kira-kira jam 8 malam 12 Mac lalu oleh sekumpulan tiga lelaki warga Bangladesh berusia lewat 20-an.

Dia yang berjaya dibebaskan dengan bantuan abang dan bapa saudaranya serta pihak berkuasa pada 29 Mac lalu kemudiannya tampil membuat laporan di Balai Polis Sri Petaling, di sini, keesokan harinya (30 Mac).

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Senior Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian berkenaan.

Menceritakan semula kejadian itu, sumber memberitahu Harian Metro, mangsa yang baru pulang dari rumah rakannya di Cheras mendakwa melihat dua lelaki tidak dikenalinya berada di tangga kawasan perumahannya.

“Mangsa yang tidak curiga dengan kehadiran mereka menggunakan tangga berkenaan untuk naik ke rumahnya di tingkat dua pangsapuri itu.

“Dua suspek kemudian menghampiri mangsa sebelum menekup mulutnya menggunakan sehelai kain menyebabkannya pengsan,” katanya.

Sumber itu berkata, kumpulan terbabit kemudian membawa mangsa ke sebuah rumah di lokasi yang tidak diketahui dengan menaiki sebuah kereta.

“Ketika sedar, mangsa mendakwa dikurung di sebuah bilik selain melihat seorang lagi lelaki juga warga Bangladesh bersama dua suspek yang menculiknya itu,” katanya.

Menurutnya, sepanjang dikurung selama 17 hari, mangsa dilapor dirogol seorang daripada suspek sekurang-kurangnya sebanyak tiga kali.

“Setiap kali dirogol, mangsa mendakwa tangannya diikat manakala matanya ditutup dengan kain. Mangsa hanya mampu merayu dikasihani, namun rayuannya itu tidak diendahkan kumpulan terbabit,” katanya.

Katanya, selepas dikurung dan diperlakukan seperti hamba seks hampir 17 hari, mangsa akhirnya berjaya menggunakan telefon bimbit milik seorang daripada suspek sebelum menghubungi abangnya.

“Disebabkan itu, kumpulan terbabit terpaksa melakukan rundingan dengan keluarga mangsa. Hasil rundingan itu, kumpulan terbabit akur untuk bertemu dengan abang dan bapa saudara mangsa di kawasan tapak projek di Jalan Kiara 9, Segambut Dalam kira-kira jam 8 pagi 29 Mac lalu,” katanya.

Sumber itu berkata, abang dan bapa saudara mangsa dilapor sudah bekerjasama dengan pihak polis dan hasilnya semua suspek berjaya diberkas selain mangsa diselamatkan.

- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/43451#sthash.CLMh3ABH.dpuf

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

6 respon:

mansor berkata...

Melayu mesti ada skuad untuk membunuh warga asing yang membuat jenayah terhadap orang Melayu...polis manalah bertindak pantas....bangla2 tu wajib dibunuh.....

Tanpa Nama berkata...

kalu kat Indon mau dah merusuh dan bendera bangla kena bakar....tapi malaysia....

Tanpa Nama berkata...

Islam dah ajar jangan suka jalan sorang sorang kalau wanita

Tanpa Nama berkata...

Komen dari orang yang berlagak alim tapi berotak sempit..belum kena dengan batang hidung sendiri atau ahli keluarga sendiri, bolehlah beri komen ikut sedap hati aje..hampeh!!

Tanpa Nama berkata...

kroni untung bawa masuk pendatang, betui ke? aku orang bengong je...he..

Tanpa Nama berkata...

nbjjvjj