Isnin, 2 Mac 2015

UMNO mulai buang budaya kotor ini, ada pula yang tukang kutip


Punyalah terdesak nak memburukkan program PAS yang kononnya tidak juga mendapat sambutan sampai sanggup muat naik gambar ketika program Nekad 6.0 peringkat Negeri Perak baru nak bermula.

Taktik yang sering digunakan oleh para penggiat siber UMNO suatu ketika dulu ketika bertempur dengan para penggita dan pejuang siber dari Pakatan Rakyat.

Bermula dengan rasa berang sebab dibongkarkan sejak kebelakangan ini himpunan dan program anjuran PKR secara solo jelas amat tiada mendapat sambutan, hambar dan lenggang.


Jika begini caranya segelintir penggiat siber PKR dalam membidas dan mengilas sesuatu isu mengenai PKR maka amat malang sekali, sebab parti yang dikutuk dan dicaci kerana menggunakan taktik fitnah dan tipu ini kini diaplikasi dan dijadikan budaya .. Cukup memalukan sekali.

Hentikan segera cara kotor dan jijik ini sebab para pucuk pimpinan tertinggi parti pasti tidak merestui dan setuju dengan cara ini.

UMNO mulai buang budaya kotor ini, ada pula yang tukang kutip.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

1 respon:

Yadzid7007 berkata...

apahal plak nak bertekak pasal ramai ke tak orang hadir ceramah? masa pru yg lalu, PAS yg mengaku ramai gerak kerja pun lingkup kat Kedah kan?