Rabu, 4 Mac 2015

Guru gantung diri depan kelas

Mula-mula bila aku baca artikel ini aku terkejut beruk, ingatkan ianya berlaku di Malaysia. Mana tahu kalau ada guru-guru yang tertekan dengan tugas mereka, hahhaha. Kot yer pun kalau tertekan,janganlah sampai gantung diri cikgu cikgi semua. apa guru tu gantung diri ..? Pangkah yang mana patut je hehehehehe

Tapi lega, sebab ianya berlaku di Negara Amerika Syarikat. Sebab

Guru gantung diri


Seorang guru wanita yang popular di sebuah sekolah California, AS, gantung diri di kelasnya pada Isnin (2/3/2015) waktu setempat dan ditemui oleh para pelajar yang tiba untuk mengikuti pelajaran pagi mereka.

Jillian Jacobson (31 tahun) dinyatakan meninggal di tempat kejadian di El Dorado High School di Placentia, sekitar 50 kilometer di sebelah tenggara Los Angeles, kata seorang jurucakap polis tempatan.

Sejumlah siswa dan seorang guru lain menurunkan guru tersebut ke lantai sebelum menelepon 911, kata Jurucakap Polis Placentia, Eric Point.

"Penyiasatan masih dijalankan tetapi semuanya menunjukan kepada bunuh diri ... Tak ada indikasi telah terjadi jenayah," katanya.

"Dari apa yang saya kumpulkan, dia sangat popular, disukai oleh para pelajar dan sekolah," katanya. "Ini benar-benar mengejutkan semua orang."

Tidak ada catatan yang ditemui di tempat kejadian, tetapi para penyiasat terus mencari petunjuk tentang mengapa guru itu mengakhiri hidupnya, kata Point.
Editor : Egidius Patnistik
Sumber : AFP/ KOMPAS.com

Erm .. kes jenaya ke atau putus cinta .. apa tanggapan korang yer .

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: