Selasa, 16 Disember 2014

Lagi pendedahan mengejutkan mengenai artis janda khalwat

Isu kes tangkap khalwat Putri Mardiana memang tengah hangat diperkatakan baru-baru ini di media sosial.. Sebelum ini Miss A ada cerita tentang luahan Putri Mardiana yang panjang lebar.., yang kononnya Putri Mardiana telah di prank oleh bekas teman lelaki dan paling penting Ejump sekadar masuk rumah untuk minum air selepas menghantar dirinya pulang pada pukul 3.23 pagi tau!!

Putri Mardiana jugak telah memaklumkan bahawa teman lelakinya, Ejump telah pun sah bercerai dengan isterinya semalam.. Tapi yang peliknya Miss A mendapat maklumat daripada adik kepada isteri Ejump sendiri, kes penceraian mereka masih lagi berlangsung dan ia akan dibicarakan pada bulan 2 tahun hadapan..

Bermakna Ejump masih lagi berstatus suami orang bukan seperti yang Putri Mardiana maklumkan.. Sandiwara apa yang Putri Mardiana nak buat ni? Sudahlah kantoi di tangkap basah.., ni nak menipu pulak.. Haish..





Yang lebih menarik isteri Ejump sendiri telah memuatnaik status yang mengatakan kes penceraian mereka masih lagi belum selesai.. Menurut isterinya Ejump juga tak mahu lafas cerai..

Alahai si Ejump ni pun dah jadi macam ni lebih baik la kau ceraikan je isteri tu.. Kalau dah tak suka dan dah ada pengganti buat apa nak didera mental dan emosi si isteri.. Cepat-cepat lah kahwin dengan Putri Mardiana tu.., dah makin besar pulak Miss A tengok kes korang ni.. Memalukan bangsa melayu je.. Miss A/UtaraNews.com

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: