Sabtu, 1 November 2014

Si kudung tangan rogol anak saudara

DALAM MALAYSIA ini macam-macam benda pelik berlaku. Ada orang muda yang gagah perkasa tak mampu nak melawan si orang tua yang dituduh meliwat. Lagi pelik, masa kena liwat seluar dalam lain, hari bicara terbukti seluar dalam yang tak dipakai masa kejadian ada air mani. Air mani kepala hotak hang!

Begitu juga dengan kes kat bawah. Orang kudung boleh rogol mangsa yang tak kudung. Sebab budak ni 16 tahun. Entah budak ni yang melecaq. siapa tahu. Jom ikuti cerita kat bawah:

Seorang lelaki kudung tangan kanan mengaku salah atas tuduhan merogol anak saudaranya, di mahkamah sesyen, di sini, sebentar tadi.

Penganggur berusia 56 tahun tersebut mengaku dituduh merogol remaja yang ketika itu berusia 16 tahun di sebuah rumah tanpa nombor di Kampung Dabong, Kuala Krai.

Kejadian berlaku pada jam 2 pagi hingga 4 pagi, Julai, tahun lalu.

Hakim, Mohd Yusoff Yunus menetapkan 10 November depan untuk fakta dan hukuman. Jaminan tidak dibenarkan.

Dalam perkembangan lain, seorang penoreh getah juga dari Dabong, Kuala Krai mengaku tidak salah, dua kali merogol anak kandungnya ketika mangsa berusia 15 dan 17 tahun.

Kejadian pertama berlaku di sebuah rumah tanpa nombor di Kampung Slow Pak Long, pada jam 1 pagi, September 2011, manakala kejadian kedua, di sebuah rumah tanpa nombor di Kampung Serasa Sri Mahligai, pada jam 12 tengah malam, 27 Mei lalu.

Kes ditetapkan untuk sebutan semula pada 2 Disember depan, sementara tertuduh tidak dibenarkan jaminan kerana tinggal serumah dengan mangsa.

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Tanpa Nama berkata...

yang buat kerja2 macam ni mesti melayu kan? kat kelantan pulak tu, negeri PAS...

Tanpa Nama berkata...

Pelik2
Juboq x basuh,simpan 3 hari,3hari x berak..
Tp dlm x basuh juboq tu,p basuh suaq dalam,siap bakal metua tlg basuh..
Ayaq mani plak tiba2 ada kat spenda hat xdak kena mgena..
Gila pa hgpa nk caya dia kena liwat?
3 doktor kata,xdak kesan penembusan,atau koyak kat juboq,tp ayaq mani ada dlm juboq
Haram jadah pny saipul
Pelaqqq

Tanpa Nama berkata...

Kes dah lintang pukang dari awal lagi cuma NAK panjang cerita.