Ahad, 16 November 2014

Hadi: Ikut sayalah nak hadir atau tak

Di tengah-tengah desakan daripada DAP, Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, terpulanglah pada beliau untuk hadir ke mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat.

“Saya tak perlu diminta (hadir), (kalau) saya nak hadir, hadirlah,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita di Gombak hari ini.

Beliau diminta mengulas resolusi oleh jawatankuasa eksekutif pusat DAP yang mendesak Hadi menghadiri mesyuarat gabungan itu.

Ditanya sama ada beliau akan hadir ke mesyuarat akan datang, Hadi hanya berkata, “atas sayalah nak hadir (atau) tak mahu hadir”.

DAP sebelum ini mengkritik Hadi kerana tidak hadir ke mesyuarat kepimpinan tertinggi Pakatan dan perkara itu menyukarkan kerjasama mereka dengan parti Islam itu.

PBO: amboi, nampaknya Tuan Presiden macam dah tak berminat lagi dengan pakatan rakyat. so ..?

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Tanpa Nama berkata...

statement yang hampeh drp seorang presideng parti islam

Tanpa Nama berkata...

1. PAS bukan milik presiden.
2. PR dibentuk sebagai wadah perjuangan dan menjadi harapan majoriti rakyat utk mengembalikan Malaysia ke arah halatuju yang lebih baik dan berkesan.
3. Kalau presiden PAS rasa dah tak mampu mengawal emosi utk bersama sama di dalam PR mencapai objektif dan agenda yang lebih besar, ambil jalan resign dengan cara terhormat.
4. PAS parti yang disegani dan perlu diterajui oleh pemimpin yang tidak beremosi..

Tanpa Nama berkata...

Syabas TGHH kerana anda dan UG Pas di pandang rendah, saya yang menyokong Pas selama ini amat kecewa,harap TGNA tak dalam golongan UG, kalau tak dua kali ganda kecewa kerana TGNA di hormati oleh orang islam dan bukan islam.