Rabu, 24 September 2014

Guru bersikap ganas dengan murid diburu

SEKUMPULAN murid dari sebuah sekolah ditemui berlumuran darah di bilik guru seni selepas dipukul oleh salah seorang guru berkenaan.

Menurut DailyMail, guru yang dikenali sebagai Lei Mingxing itu dipercayai masih bersembunyi di hutan berhampiran Ankang, wilayah Shaanxi kerana diburu polis.

Guru Besar sekolah yang hanya mempunyai 22 murid itu ternyata terkejut dengan tindakan guru terbabit.

"Ketika saya melalui bilik guru berkenaan saya terdengar murid-murid itu menangis. Apabila saya ke bilik guru itu, alangkah terkejutnya apabila terlibat murid-murid itu berada di atas lantai dengan berlumuran darah," katanya.

Menurutnya, guru seni itu berkhidmat di sekolah itu sejak bertahun-tahun adalah seorang yang baik dan tidak pernah melakukan sebarang tindakan ganas.

Kini, polis melancarkan gerakan besar-besaran untuk memburu seorang guru berkenaan selepas mencederakan empat murid hingga patah tulang tengkorak dengan menggunakan buku teks.

Sejurus kejadian itu, kesemua kanak-kanak berkenaan dikejarkan ke hospital di Ankang.

Sementara itu, Ketua Polis Deng Mingshan yakin pemburuan guru tersebut bakal berakhir selepas anggota penyiasat dapat menjejaki kenderaan guru berkenaan yang melalui sebuah kawasan hutan.

more updates ..



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: