Selasa, 19 Ogos 2014

Tergamak dia rogol mertua dia yang ...



Sifat kebinatangan menguasai nafsu seorang menantu apabila sanggup memperkosa ibu mentua yang juga warga emas dengan menutup mulutnya menggunakan kain dalam kejadian di sebuah rumah di Kampung Jeriah, Sibu Jumaat lalu.

Dalam kejadian jam 4 petang, mangsa berusia 69 tahun bukan saja diperkosa, malah dibiarkan menanggung kesakitan sebaik perbuatan terkutuk itu dilakukan di rumahnya.

Sumber berkata, sebelum kejadian mangsa berseorangan di rumah sambil berkemban sebelum suspek berusia 42 tahun secara tiba-tiba muncul di hadapan pintu.

“Suspek terus memasuki rumah dan menutup pintu serta cuba merogol ibu mentuanya. Sebelum itu, suspek menolak mangsa ke lantai lalu menyelak kain batik dipakainya.

“Wanita terbabit cuba melawan sambil menjerit sekuat hati, namun kudrat yang ada tidak mampu menghalang menantu yang kemudian merogolnya.

“Suspek turut menyumbat mulut mangsa dengan kain bagi mengelak jeritannya didengari jiran,” katanya ketika ditemui, semalam.

sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: