Isnin, 14 April 2014

Video pelajar perempuan melayu sedang bogel sambil tipu ibu tersebar


Sebuah video klip pendek yang memperlihatkan seorang gadis Melayu yang bertelanjang menelefon ibunya untuk menipu dia sedang sibuk membeli buka teks sekolah tersebar hari ini.

Dalam video berkenaan, gadis itu yang mungkin pelajar sekolah menengah dipercayai sedang bersama teman lelakinya berdasarkan suara lelaki itu di penghujung klip.

Kemungkinan pasangan berkenaan berada di bilik hotel.

Aksi dalam klip itu bermula dari atas katil sehingga ke bilik air tanpa seutas benang di tubuh gadis itu.
{baca lagi klik butang papar ... }



Video berkenaan asalnya mulai viral di Whatsapp.

Isunya di sini… satu dah la video itu secara jelas menjerumus kemungkinan besar berlaku zina antara mereka, keduanya ialah sikap gadis itu yang sedang menipu ibunya dan ketiga ialah kebodohan pasangan berkenaan merakam perbuatan jahat mereka.

Kalau dah terlalu setan sampai lupa soal hukum hakam… perlu ke pulak aksi berkenaan dirakam?

Kepada masyarakat di luar, ambik la pengajaran daripada apa yang berlaku itu… rakaman di telefon bimbit…walaupun untuk kegunaan peribadi… akan menjadi tatapan umum jika alat itu jatuh ke tangan pihak lain… atau kalau pasangan anda marah dan mahu membalas dendam…

AMARAN:
Blog ini tidak menyediakan paparan video ataupun koleksi foto berkaitan tajuk. Penulis hanya mengutip cerita dari blog dan laman sosial facebook .. Apapun dalam dunia serba canggih, di mana anak-anakkita?

sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"





Artikel Berkaitan


RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Tanpa Nama berkata...

budak ni tahu ka video ini akan dapat ditonton oleh anak, cucu, cicit beliau kerana di internet ia tidak akan terhapus buat selama2nya!!

Tanpa Nama berkata...

budak ni suka

Tanpa Nama berkata...

ade sape2 boleh bg link video asal x?