Isnin, 21 April 2014

Personaliti TV Al- Hijjrah minum arak, disco dan video seks .. ini butirannya!

Seorang personaliti TV Al-Hijrah , saudara Amin Idris telah ditimpa Fitnah Besar, tak tahu apa puncanya tapi itu lah hakikat perjuangan, pasti akan ada cabaran yang menentang.

FITNAH BESAR MENIMPA SAYA | Saya telah ber'skype' dengan seseorang dari Filipina atas tujuan berbincang tentang tujuan dia ingin menjemput saya untuk mengendalikan program training untuk pekerja kilang disana. Kira-Kira 10 minit selepas berbincang, beliau henti dan logout. Saya hairan dan cuma tunggu untuk dihubungi.

Pada esok hari dia menghubungi saya di Skype dengan video yang sungguh "real" memaparkan :

1. Saya sedang minum arak
{baca lagi klik butang papar ... }


2. Saya berjoget di disko

3. Video ketiga dia kata surprise dan sangat aib serta tak mampu untuk saya ceritakan.

Saya terus terasa malu, lemah dan terkejut kerana ada yang sanggup mengaibkan saya sebegitu sekali. Dan dia ugut minta duit agar dia tak sebar video tersebut. Saya takkan tunduk kepada mereka, tapi saya bimbang akan timbul fitnah yang luar biasa dan 'membunuh' saya dengan persepsi rakyat Malaysia. Justeru :

Wallahi, Wabillahi, Watallahi, saya tidak pernah buat seperti yang ada dalam video tersebut.

Semoga Malaysia bersama saya. ( AMIN IDRIS )

Kes seperti ini sebenarnya banyak berlaku samada dalam negara kita mahupun negara luar, kecanggihan teknologi yang semakin pesat ini sebenarnya makin memudaratkan jika kita tersalah guna. teringat akan sebuah drama dari negara Hong Kong pernah membawa kisah berkenaan sindiket penipuan internet. Modus operandi mereka adalah menggunakan peralatan komputer yang canggih untuk memerangkap mangsa yang dihubungi tanpa mangsa menyedari dirinya sebenarnya sedang diperangkap oleh sindiket ini dengan membuat video lucah. Dalam drama ala-ala penyiasatan nie, mangsa seterusnya diperas ugut dengan meminta wang supaya video lucah yang dibuat tadi tidak disebarkan.

Jadi disini, suka juga aku ingin mengingatkan kepada yang lain-lain supaya lebih berhati-hati dalam internet, gambar-gambar anda, lebih-lebih lagi wanita, yang konon cute miut yang diupload ke mukabuku atau sebagainya, awas! lebih baik beringat dari menyesal kemudian hari.

Apa yang menimpa saudara Amin kini merupakan satu ujian yang hebat bagi beliau, diharapkan beliau terus tabah dan berdoa supaya fitnah tersebut dapat dielak. Kami rakyat Malaysia juga akan turut sama mendoakan anda. Sabarlah.---suarashiro.com

sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

salam berkata...

Disebabkan sdr amin berani bermubahalah,maka kepercayaan saya bersama anda.Berani kerana benar,takut kerana salah.

Tanpa Nama berkata...

tak perlu sumpah latar belakang kaabah bergerak pun.

sumpah kat mana2 pun sama, Allah menjadi saksi.

org lubang cedera aje yg buat sumpah latarbelakang kaabah bergerak