Isnin, 21 April 2014

Panas!! Najib bakal tukar dua MB UMNO!


Hahaha, Najib nak tukar dua Menteri Besar yang diperintah UMNO-BN? Agak-agak korang siapa? Kalau Tanya aku, jawapannya Terengganu dan Perak. Kalau kat Terengganu, siap sedia dengan sepanduk 'natang' ye weh... Tempah besar - besar sikit.

Dengan pelbagai isu panas berkaitan negeriTerengganu disampingmenang tipis semasa PRU 13, maka peluang untuk Mat Said yang ada sekarang untuk diganti .. 100% cerah beb... penyokong Mat Said jangan la berdukacita ... ini baru khabar angin dari Awang Longkang.

Satu lagi negeri, Perak ... mungkin Najib dah muak dengan MB yang ada sekarang .. Nampak goyang je. Takkan Najib berani nak tukar MB Keda hpulak hehehhe .. mampuih tak berani.

Apapun jom laying spekulasi panas dari Awang Longkang .. ops Awang Selamat ..!
heheheheh.
KUALA LUMPUR: Awang Selamat menerusi ruangan pojoknya Bisik-Bisik Awang Selamat mendakwa dua Menteri Besar di negeri yang ditadbir Barisan Nasional akan ditukar tidak lama lagi.

Bagaimanapun Awang Selamat tidak menamakan Menteri Besar mana dan dari negeri mana yang dimaksudkan dalam tulisannya yang disiarkan di Mingguan Malaysia hari ini.
{baca lagi klik butang papar ... }


"Khabarnya dua menteri besar bakal digantikan tidak lama lagi. Spekulasi mengenainya mulai bertiup bagai sepoi angin petang di pesisiran pantai.

"Tidak perlulah Awang sebut siapa menteri besar berkenaan pada peringkat ini, biarlah ia terus menjadi
desas-desus," tulisan Awang Selamat dipetik.

Awang Selamat turut menyokong usaha berkenaan kerana ia mampu menyuntik kesegaran dalam pentadbiran negeri.

"Awang berpendapat memang perlu ada peralihan bagi menyuntik kesegaran dalam tampuk pentadbiran negeri tertentu.

"Tentu terdapat tokoh yang boleh dijadikan sandaran, yang Awang percaya Najib sudah ada bayangan calon-calonnya. Kita tunggu," katanya.

Katanya, pertukaran dalam pentadbiran negeri wajar dilakukan dan ia tidak perlu dilakukan hanya ketika berlaku pilihan raya umum atau negeri semata-mata.

Awang Selamat juga berpendapat ramai yang menyimpan harapan agar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga Presiden UMNO menampilkan muka baharu bagi beberapa jawatan (lantikan) tertentu dalam parti.


PBO: bagi aku elok tukar sahaja Awang Selamat .. dah tak relevan, dah season .. boh je nama Awang Longkang.
sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: