Khamis, 17 April 2014

Janda hanya berkain batik dicekup khalwat bersama teman


Langkawi: Seorang janda beranak dua tidak serik apabila dicekup berkhalwat kali kedua dengan pasangan berlainan dan ditemui hanya berkain batik ketika ditahan di rumahnya di Kampung Makam Mahsuri di sini oleh sepasukan anggota penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Langkawi (PADAL), awal pagi semalam.

Wanita berusia 20-an yang mempunyai dua anak berusia lingkungan tiga dan empat tahun itu baru dicekup kerana melakukan kegiatan sama pertengahan bulan lalu dengan lelaki lain tetapi kali ini dia ditahan dengan lelaki yang baru dikenalinya.

Ketua Operasi PADAL Saiful Aswad Kasa berkata, pihaknya menerima laporan berhubung kegiatan mencurigakan wanita itu sekitar jam 3 pagi semalam dan bergegas ke lokasi untuk pemeriksaan.
{baca lagi klik butang papar ... }




Beliau berkata, hasil pemeriksaan mendapati, keadaan rumah itu gelap dan berkunci dari dalam menyebabkan pihaknya mengetuk pintu rumah berkali-kali selepas mengesyaki ada lelaki di rumah berkenaan.

“Beberapa minit kemudian, wanita itu yang hanya berkain batik dengan selamba membuka pintu dan membenarkan pemeriksaan dijalankan dalam rumah berkenaan.

“Siasatan lanjut dalam sebuah bilik di rumah itu kemudian menemui seorang lelaki berseluar pendek dan kemeja T berada dalam bilik berkenaan dalam keadaan takut.

“Hasil soal siasat mendapati mereka tidak mempunyai sebarang pertalian mahram atau suami isteri menimbulkan syak mereka disyaki berkhalwat dalam rumah berkenaan,” katanya, di sini, semalam.


sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"





ARTIKEL BERKAITAN


RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: