Sabtu, 12 April 2014

Gambar + Video insiden bas ekspress ragut tiga nyawa di Bentong - Raub





Sebuah bas ekspres 2 tingkat milik Transnasional didapati terbalik di laluan berhampiran Bukit Lebu Bentong Pahang sekitar jam 3 pagi tadi. Bas ekspres yang sarat dengan penumpang itu, dalam perjalanan dari Kuala Lumpur menuju ke Kota Bharu Kelantan. Difahamkan terdapat mangsa yang tersepit di bawah bas.

Setakat ini, 3 disahkan maut manakala 4 lagi cedera parah.
Di sebuah kejadian berasingan, sebuah bas ekspres turut terbabit dalam kemalangan dengan sebuah kereta Proton Wira di Jalan Merlimau menuju ke Lebuh AMJ.

Mangsa yang memandu Proton Wira mengalami kecederaan parah dan disahkan meninggal dunia di lokasi kejadian oleh pegawai perubatan. Bagaimana pun pemandu serta penumpang bas seramai 44 orang terselamat.



Ehem.. kebetulan juga kot. MAS sebuah GLC kerajaan dan Transnasional Ekspress pun kerajaan ada syer.. kebetulan je tu. Jangan memandai - mandai kata kerajaan Najib bawak sial. Mana ada .. karut khurafat semua tu. Mungkin hangpa boleh kata, peringatan kepada Najib supaya menjalankan pemerintahan yang adil, berlandaskan Islam .. tak gitu?
sumber


# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: