Selasa, 18 Mac 2014

Surat rahsia kerajaan mengenai MH370 ..?


Ini apa punya kerajaan daaa .. kata telus dan tiada maklumat akan disembunyikan dari pengetahuan awam ... belum apa-apa sudah ada taklimat tertutup hanya untuk ahli parlimen BN sahaja.

Macam mana tidak timbul spekulasi yang bukan-bukan apabila tindak tanduk Kerajaan pun jenis buat keputusan yang bukan-bukan juga.
{baca lagi klik butang papar ... }



Ahli Parlimen Kuantan (PKR) YB Fuziah Salleh hari ini mempersoalkan tindakan pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Hussein kerana hanya menjemput ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) dan tidak pembangkang untuk sesi perbincangan tertutup berhubung isu kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370.

Beliau berkata surat jemputan rasmi kementerian itu dihantar sendiri dan melalui fax berhubung perbincangan tertutup yang akan diadakan pada 18 Mac ini pada pukul 8.30 malam di Hotel Aloft, Kuala Lumpur.

"Saya merasa kesal kenapa wujud perkara begini, seolah-olah merendahkan anggota Dewan Rakyat lain.


"Tidak kira kami pembangkang atau BN, kami tetap ahli Parlimen yang diberi mandat kepada rakyat yang mempunyai hak mengetahui apa berlaku di negara ini," katanya di sidang Dewan Rakyat hari ini. ~omakkau

sumber


# sila like "kami undi pakatan rakyat"






RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

9 respon:

Tanpa Nama berkata...

Takut rahsia konspirator dlm kalangan mereka bocor daa...

Tanpa Nama berkata...

BN yg rncg sume ni, kta kna tipu

Tanpa Nama berkata...

nasib baik dajal Malaysia dah dirantai balik kalau tak habis dia suruh tentera amerika jaga selat melaka alasan perairan n udara nusantara tak selamat lagi .

Tanpa Nama berkata...

siapa dajal Malaysia???

Tanpa Nama berkata...

Apa bende plak yang rahsianya..itu surat jemputan taklimat mengenai tragedi MH370..takkan pulak pak menteri nak jemput korang kutu berahak dengar sama..apa punya samdol badigol laaa jenis manusia korang ni...

SentiasaPanas berkata...

Itu prosedur biasa, apa yang buruk dan silap ye?

Tanpa Nama berkata...

Takde apa-apa pun yang pelik..
Just prosedur biasa dalam kerajaan..

Unknown berkata...

manakah yang paling misteri ??? ,,Kes Anwar atau Mh370

Tanpa Nama berkata...

Kes Lembu boleh tinggal dalam kondo pun misteri jgk kih kih kihkih...