Selasa, 25 Mac 2014

Sharifah Sakinah - Cantik tak buntut saya

'Cantik tak buntut saya' | Sharifah Sakinah

Tak habis-habis lagi dengan kisah kontroversinya pelakon seorang ni.

Terbaharu, Sharifah Sakinah dikatakan sudah melancarkan koleksi pakaian t-shirtnya yang tersendiri.

Namun, apa yang kurang sedapnya, tagline atau ayat yang dicetak di atas tshirt itu dilihat tidak sesuai dengan adat budaya orang timur yang terkenal dengan sifat sopan-santunnya.

Ayat yang dicetak pada tshirt itu adalah ‘cantik tak bontot saya’, sekali gus menerima pandangan negatif peminat-peminatnya.
{baca lagi klik butang papar ... }





Tshirt itu dikeluarkan bertujuan untuk menyokong kempen ‘fitness’ yang dijalankan oleh Sakinah.

Rasanya, kalau nak memberi motivasi pun kepada peminat anda untuk melakukan aktiviti kecergasan, gunakanlah ayat-ayat fitness yang manis sedikit..

Artikel Berkaitan


Tak gitu?





# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Tanpa Nama berkata...

Kecantikan fizikal hanyalah bonus sahaja sedangkan kecantikan hakiki yang sebenar HANYA terletak pada akhlak seseorang. Jika akhlak buruk, walau secantik mana pun potongan badan pasti akan dibenci orang juga.

Tanpa Nama berkata...

mcm sial jer

Tanpa Nama berkata...

Hai cik saripah oii, nak ngajor org camna nak mengiklankan diri kpd para perogol ke? Ce cik saripah yg start dulu, berbaris lahabau segala perogol kat depan rumah cik saripah...baru tau cik serapah oiii