Ahad, 23 Februari 2014

Aku tak sangka PM aku ni penipu orangnya

Tanpa rasa segan silu Najib terus menyembunyikan fakta bahawa dia dan kerajaan Barisan Nasional telah menipu rakyat terutama pengundi Barisan Nasional dalam mengurangkan kos sara hidup.

Tetapi penipuan itu telah dialihkan kepada pakatan rakyat.

"Jangan tertipu banyak kali... Dah kene tipu 16 September, mereka tipu pula mengenai 40,000 Bangladesh pula. Rekod Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) menunjukkan hanya 12 orang dalam tempoh 10 tahun warga Bangladesh berjaya mendapat warganegara.

Aku tak terkesan pun dengan 'penipuan' tersebut di atas. Yang aku terkesan bila aku isi minyak harga naik, balik rumah buka kipas harga naik, pergi kedai harga naik, setiap tahun insuran kereta naik, yang tu lagi menipu .. penipu besar!!
{baca lagi klik butang papar ... }



5 artikel pilihan pembaca hari ini








Dan kata PM yang kaki temberang ni lagi ..


"Pembangkang buat manifesto yang sedap didengar tapi fokusnya hanya untuk ke Putrajaya, " katanya.

Orang bodoh sahaja yang boleh dipermainkan dengan ayat di atas. Kalau tak Putrajaya mana lagi? Bukankah itu symbol kuasa yang boleh menentukan dasar kerajaan.

Kalau tak Putrajaya, kenapa BN bermatian mempertahankan Negara. Bukankah Najib pernah cakap akan mempertahankan Putrajaya hingga ke titisan darah terakhir.

Politik tak bodoh, tapi Najib dan penyokongnya yang cuba bodohkan rakyat.

Jadi kalau Najib kata pembangkang penipu, kita boleh setuju tapi dengan satu syarat, akuilah bahawa Barisan Nasional 1000 kali lebih penipu. PENIPU BESAR!


sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: