Khamis, 16 Januari 2014

Rakyat makan kangkung, Najib pula makan ini....




Ingat tak dulu bila subsidi gula dipotong, Najib kata dia minum the tanpa gula segelas. hehehe .. lu ingat dia minum the tanpa gula hari-hari ke..? Entah-entah hari yang dia cakap je, tu pun dalam hati dia kata "eh kelatnya." Telan jugaklah .. demi rakyat kena kelentong.

penburukonline.blogspot.com

Sekarang Najib kangkung dah bercerita pasal harga kangkung yang sudah turun harga. hehehe alahaimacai .. lu orang jangan bagitau Najib dia memang PM yang 'kurang kangkung' .. ehem 'kurang cerdik' ..!

Sebenarnya aku nak publish post puisi Prof Diraja Ungku Aziz ni dah lama, tapi entah kenapa hajat aku tu tertangguh. Rupanya ada berita
mengatakan akaun facebook tu sebenarnya akaun palsu!! Aalamak .. ni sapa punya kerja?!
{baca lagi klik butang papar ... }



5 artikel pilihan pembaca hari ini







Apapun jom layan puisi ultra cili dari Prof Diraja Ungku Aziz buat PM kangkung ..

Pucuknya angkuh memanjat bukit,
tak sedar akar terendam air parit,
rakyat mengeluh lelah dan sakit,
sedikit diberi banyak diungkit..

Pucuknya angkuh memanjat bukit,
Tak sedar akar diair parit,
Bagaikan melepas anjing tersepit,
Dah jadi pemimpin , rakyat digigit.

Ok berbalik cerita kangkung, lu orang ingat tak sepuluh hari Najib menghilang sempena Krismas dan tahun baru. Dari cakap-cakap politik orang yang rapat dengan UMNO, Najib bercuti sakan dengan Rosmah Mansor Siap tengok matahari terbit dari Australia dan bergasak pula nak tengok matahari terbit di UK..

Cerita panas tu korang rujuk
sini beb

Sekarang rakyat nak diperbodohkan dengan cerita kangkung yang turun harga, tapi dalam masa yang sama Najib mungkin bermewah-mewah dengan salad disaluti sos mayonis .. lu apa kira? Takkan hari-hari Najib nak telan kangkung?

OK penburukonline bagi contoh paling simple bagi korang faham. Korang para pencacai tentu kata Najib / kerajaan ssangat prihatin dengan memberi BR1M.

Sekarang korang hulur dua tangan ..

Tangan kiri korang ada RM0, tangan kanan korang ada RM10.

Tangan kiri korang Najib bagi duit RM1 kat korang, tapi tangan kanan korang yang ada RM10 tu Najib balun / amik cukup-cukup. Sekarang korang boleh fikir ..?

Apa korang tak faham lagi ..? Sah la korang makan kangkung banyak sangat hehehehehehe

jom layan khas untuk PM kangkung ..
sumber



# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: