Khamis, 30 Januari 2014

Manusia ini kantoikan papagomo sehinga tercirit!

papagomo oh papagomo, kenapa la tetiba kebongkakan dan keberanian ko mengecut seperti telur ko. Di mana keberanian ko .. berani kerana agama, bangsa dan negara seperti yang kau laungkan.

Aku masih ingat ketika artikel ko menfitnah Anwar Ibrahim, ko dengan bangganya telah mencabar Anwar untuk menyaman ko. Dengan harapan seluruh pelusuk dunia akan tahu akan kejahatan Anwar yang kau reka-reka.

Sekarang, kau sendiri tidak mengaku kau adalah papagomo dan pemilik blog raja fitnah. Kenapa kau begitu takut sekali wahai papagomo?

Kalau papagomo ditempat yang benar, keluar dan mengakulah kebenaran kau. Kenapa berselindung? Nampak sangat kau manusia yang buat salah, perlu bertaubat dan menyesali fitnah dajjal ko.

www.penburukonline.blogspot.comr
Tapi kalau ko tak keluar mengaku sekalipun, mana kau mau lari? Ada manusia yang akan kantoikan ko. Dan aku nak sangat tengok ko dihumban ke dalam penjara. Tapi kalauko masih tak sedar diri, seperti firman Allah, maka neraka jahanamlah selayakknya untuk ko wahai papagomo.
{baca lagi klik butang papar ... }



5 artikel pilihan pembaca hari ini







Dulu kau dah kantoi sekali hingga kau kena bayar saman RM500,000 dalam kes fitnah juga. Mahkamah da sebut nama kau sebagai papagomo. Sekarang kau masih takut-takut untuk mengaku ko sebagai papagomo. Malang ibu dan ayah ko yang melahirkan ko.

Kau masih ingat pada manusia ini:

Tertuduh dalam kes fitnah RM100 juta oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, Wan Muhammad Azri Wan Deris disahkan sebagai blogger Papagomo oleh saksi pertama pihak plantif.

Mohd Fauzi Mohd Azmi, 38 tahun ketika perbicaraan semalam mengesahkan kepada hakim individu tersebut yang dikenalinya sebagai Papagomo.

Saksi tersebut juga merupakan seorang blogger mengakui pernah berhubung secara langsung dengan individu bernama Papagomo melalui telefon dan khidmat pesanan ringkas.

Kata Fauzi, sekitar Mei 2009 beliau berjumpa Wan Muhammad Azri buat kali pertama bersama seorang blogger pro Umno dalam satu majlis perjumpaan blogger.


Dalam perjumpaan itu menurutnya dia diminta meneka nama samaran digunakan tertuduh.

Berdasarkan suara, menurut Fauzi, dia dapat meneka individu tersebut adalah blogger Papagomo dengan tepat.

Fauzi hadir dalam perbicaraan tersebut bersama sekeping gambar yang diambilnya ketika pertemuan tersebut.

Individu tersebut adalah Wan Muhammad Azri Wan Idris yang disahkannya sebagai blogger Papagomo.

Kau dah lupa nama blogger yang aku sendiri 'salute' kepada dia?

Kau dah lupa Mohd Fauzi Mohd Azmi?

Mana kau mau lari daa..
sumber





# sila like "kami undi pakatan rakyat"






RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Unknown berkata...

fauzi adalah tuan punya blog Topeng Perak, kawan aku juga

PBO™ berkata...

ye. dia empunya blog. blog dia aktif lagi ?