Rabu, 1 Januari 2014

Gempar: Himpunan GULING korbankan puluhan nyawa, artis cedera akibat BOM malam tadi!!

Dilaporkan dari media karut marut media pro UMNO dan blog serta pihak berkuasa telah berlaku ramai sekali yang mati akibat letupan BOM.

Mula-mula dari email yang direka-reka, maka ramailah yang telah mati .. Hakikatnya himpunan turun dan kos sara hidup, bukan guling kerajaan. tv haramjadah dan media celaka je dok cakap guling kerajaan. Lagi bebal pada yang percaya bisikan setan tv dan radio.

penburukonline.blogspot.com

Kemudian akibat percaya email palsu,pihak bekruasa yang sangat hebat telah memawar-warkan seluruh pelusuk Negara, bahawa perhimpunan guling sangat berbahaya dengan ancaman bom.

Dipercayai bom yang sama sepsis ketika membunuh Altantuya. Bom jenis C4!!! Masih kau ingat bibir merah?

Semua mayat telah dihantar ke makmal kos sara hidup untuk dibedah siasat. Dah mati kebulur dan terpaksa ikat perut dulu baru nak buat makmal. Bodoh punya olang!

Pihak tertentu masih menyiasat kepunyaan siapa bom tersebut. Dipercayai bom tersebut telah dibeli dari luar Negara dengan jet peribadi tajaan duit rakyat.


Sekian dilaporkan tragedy puluhan orang mati di tempat kejadian, Mongolia, akibat bom kentut yang direka oleh puak tentera dajjal laknatullah. kekekeke

penburukonline.blogspot.com

p/s: B.O.M = Bohong Orang Melayu!


# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: