Ahad, 29 Disember 2013

Skandal 'longkang': Wanita UMNO ni awat mangkok ayun sangat ..?

Sakit gamaknya dia neh. Kenyataan dia neh tau tak macam mana?

Suatu hari Najib dan Zahid berborak2. Zahid suka makan jering. Najib suka makan petai. Bila Najib taknak makan jering yang Zahid bagi, Zahid marah Najib. Tinggalkan negara neh kalau ko tak suka makan jering, Najib.

Ada logik ka?

Rakyat berhak membuat pilihan. Mereka boleh suka BN jika mereka mahu. Dan mereka juga berpeluang untuk tidak suka kepada BN jika mereka mahu. BN ialah parti politik. Parti politik bukan la negara. Nama negara ini Malaysia. Kalau rakyat Malaysia tak suka negara Malaysia boleh la ko nak halau2. Buat apa tinggal di negara yang ko tak suka aka benci sangat? Tapi bukan kah rakyat hanya anti kerajaan zalim? Mereka bukan anti negara sendiri.
{baca lagi klik butang papar ... }



So sapa pula mangkok ayun UMNO neh yang suka2 halau orang macam negara neh MAK BAPAK DIA YANG PUNYA?

BODOH NAK MAMPOS.

BN bukan tuhan.

Kerajaan BN juga bukan tuhan.

Orang kritik kepimpinan yang teruk. Keputusan yang betul, amalan kerja yang betul, polisi yang adil kita tak kritik la. Kalau benda tue salah kita kritik lak. Tak reti nak perincikan kes ke sebelum berhujah?

DASAR WANITA UMNO YANG BODOH. Tak aneh juga kenapa Shahrizat masih terus berkuasa. Tengokla penyokong2 yang UP dia. Semua nya otak LEMBU.

Muahahaha.. ~Sozcyili

sumber sini




# sila like "kami undi pakatan rakyat"




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: