RUANG PENGIKLANAN

HANYA RM10 UNTUK LANGGANAN (1) BULAN!! MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

Ahad, 14 April 2013

Panas!! Mustapa Ali sudah mnengaku dalam facebook dialah individu tersebut!!

SHAH ALAM, 13 APR: Satu akaun peribadi laman sosial Facebook dengan menggunakan nama ‘Mustafa Ali’ ditemui dan turut memaparkan pautan sebuah klip video aksi seks dengan tajuk ‘Memang Betul Ini Saya’.

Lebih mengejutkan, laman akaun ini baru sahaja diwujudkan sekitar 10 jam lalu selain memaparkan status semasa yang menyatakan ‘Mustafa Ali’ adalah individu di dalam klip video berkenaan.

“Saya akui yang saya merupakan pelaku dalam klip video tersebut dan kejadian tersebut berlaku dua tahun yang lepas dan saya ingin tegaskan, perlakuan saya tidak menggambarkan perjuangan PAS kerana ia adalah kesilapan peribadi saya,” memetik status semasa yang dinaikkan sekitar 10 jam lalu.





# sila like "kami undi pakatan rakyat"


Akaun berkenaan didakwa mempunyai ‘motif politik’ bertujuan memburukkan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali kerana dikaitkan sebagai individu di dalam klip video seks berdurasi 11 minit 27 saat yang dinaikkan dua jam lepas.

Laman akaun berkenaan boleh diakses pada pautan https://www.facebook.com/profile.php?id=100005696323534 fb palsu mustafa ali 01



Sementara itu, Ketua Penerangan PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menegaskan, Pas menyatakan sokongan penuh kepada Mustafa menghadapi serangan politik seperti mana yang dihadapi oleh Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Bagi pihak PAS kita tidak mahu terganggu dengan cubaan-cubaan musuh mengalihkan perhatian rakyat terhadap isu yang sengaja diwujudkan dengan pelbagai fitnah menjijikan.

“Dalam mood rakyat ingin membawa perubahan dama Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) ganguan sebegini akan muncul. Saya yakin pelbagai Facebook ciplak direka akan sentiasa wujud,” katanya kepada TV Selangor.

Beliau turut mengingatkan para petugas parti agar terus melakukan tugasan dalam usaha memenangi PRU-13.

Dalam pada itu, memetik laporan portal Malaysiakini dan Bernama hari ini, Mustafa mendakwa Umno sudah terdesak sehingga sanggup melemparkan pelbagai fitnah untuk menjatuhkan beliau dari arena politik tanahair.



Ketika berucap di satu majlis di markas PAS Kampung Molek di Dungun malam semalam, beliau berkata Umno bertanggungjawab terhadap fitnah melalui media.

“Ini adalah kebiasaan Umno, mereka sanggup guna taktik kotor dengan menyebarkan fitnah… saya adalah mangsa terbaharu fitnah Umno,” katanya.

Mustafa berkata beliau menyerahkan kepada dua peguamnya, iaitu Asmuni Awi dan Hanifah Maidin, untuk membawa isu itu ke muka pengadilan.

Beliau turut menafikan telah meletak jawatan selepas penyebaran gambar dan video seks tersebut.

Sumber: selangorku.com


PBO: tak habis-habis macai-macai UMNO nak burukkan orang. Harap Mustapa Ali jangan undur dan terus mengheret mereka ke muka pengadilan.






9 respon:

  1. memang sesuai bloger ni pakai nama penburuk sbb perangai dan tulisan dia lebih buruk dari pen.pen kalau dah buruk boleh di buang tp kalau perangai buruk .....fikir sendiri.

    BalasPadam
  2. hahahahahahahahahaahahaha


    tu pun nak pecaya ka?

    BalasPadam
  3. Soalan saya mudah - Kalau Salahuddin Ayub boleh bersumpah atas nama Allah bahawa dia tidak pernah berzina, maka mengapa susah sangat Mustafar Ali dan Anwar Ibrahim untuk melakukan perkara yang sama?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mu ni bangang tahap lembu..kalau tak buat buat apa kita bersumpah..orang yng tuduh orang lain berzina..kena bagi proof laah..pakai otak laa..kalau tak Nak pakai otak..jadi LEMBU lahh.._umprono dan umngok !

      Padam
    2. stopa memang kena bersumbah....buat atau tidak dia kena bersumpah untuk bersihkan nama dia....dia pemimpin Islam....yang katanya memperjuangkan Islam....tuduhan zina ni berat jugak....macai mcm kau ni...klu ada pemimpin ko main depan mata pun ko tak ngaku....bodoh macai wahabi...macai syiah....perjuang islam konon....PAS hanya parti politik...bukan persatuan Islam pon....tak lebih hanya mereka2 yg mahukan kuasa shj....bukan ulama pon...mat sabun SPM jerr....hahaha cakap pom..pammm...pommm pammm... kena tangkap kat hotel berdua-dua an...dgn bini org...menang sebab taknikal....apa jadah jumpa bini org dlm bilik hotel...kata perjuang agama...tentu lebih arif hukum hakam...ini tidak....demi perjuangan yg haram di bolehkan....bila kantoi.."Allah dah maafkan dia...." perkhhh...doasa pahala ada dlm tangan...hebat2....ulama politik...takkan sama dengan ulama yg benar mengkaji, terus belajar, punya ilmu yg tinggi,punya akhlak terpuji. kenapa TG suka sembahyang sorang2...biar org merakam gambarnya...warak atau riak...

      Padam
  4. buat apa nak sumpah laknat kata negara islam dok mengaku seluruh dunia dan sekarang dekat nak PRU semua orang UMNO dah tukar kepala dari songkok tinggi kepada labai ketayap puteh,kalau benar tuduhan yang didakwa kenapa tidak dakwa imahkamah dan bawa saksi lepas kita pakat laporan media seperti mana Anuar dengan Saiful dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masyaallah, fitnah memfitnah berleluasa..tak takut kah dengan azab Allah. Semuanya dah gila kuasa. nak sangat jadi pemimpin, nak memerintah,,nak jadi kaya... Lupolah hal akhirat...Allah sahaja tahu siapa yang benar. Maka itu tunggulah azab Allah.....Lambat ,,,,tapi perit. Jadi ambo tak tahu siapa yang salah, siapa yang benar. ..biar Allah sahaja yang menentukannya. Yang penting kita pilih pemimpin yang memang benar-benar telah terbukti membela nasib rakyat dan Negara. Kita ada mata, ada hati. Pilih yang benar-benar berkelayakan . Bukankah kita sekarang hidup dalam kemewahan dan kemakmuran???? Jadi berhentilah daripada bergaduh sesama sendiri. Yang pasti kita mesti tentukan yang anak cucu kita tidak hidup merempat di tanah air sendiri. Jangan gara-gara ketamakan kita, anak cucu kita mengemis dibumi sendiri. Ingat...kalau terlepas , air mata darah pun tak dapat mengembalikannya. Hentikan persengketaan sesama islam , sesama bangsa. jangan sampai ada orang yang menangguk di air keruh......

      Padam
  5. Nak selamat diakhirat, kembali lah kpd hukum Allah. Tuhan perintah mesti ada saksi , tidak ada? Kes tutup. Settle. Jika dia betul2 buat zina, hukuman disana sedang menanti.
    Itu baru org beriman.

    BalasPadam
  6. sahyid, kalau benar beriman juga kita terimalah qada' dan qadar Allah SWT. Kalau beriman juga, janganlah lacurkan islam demi kuasa politik dengan menjilat jilat jubor kafirin. Kalau beriman, kita pasti tahu bhw islam tidak berkembang dgn menumpang kekuatan kafirin.

    BalasPadam

~PELUANG TINGKATKAN TRAFFIC BLOG ANDA:

borang untuk tukar link

~ dapatkan auto update via email anda

langgan artikel terkini pen buruk online ™

KONGSILAH ...

Artikel Terbaru