Sabtu, 2 Mac 2013

PERKASA gusar Najib tersungkur

PERKASA Selangor hari ini membuat tujuh laporan polis meminta supaya penyiasat persendirian P Balasubramaniam menghentikan siri ceramah yang didakwa memfitnah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Yang Dipertua PERKASA Selangor, Abu Bakar Yahya berkata tindakan Balasubramaniam mengaitkan Perdana Menteri dengan satu kes pembunuhan, merupakan fitnah yang serius serta boleh mengundang buruk sangka terhadap pemimpin nombor satu negara itu.






# sila like "pakatan rakyat supporters"




"Kami berharap pihak berkuasa menyiasat perkara ini dan mengambil tindakan sewajarnya terhadap Balasubramaniam yang difahamkan sudah mula mengadakan ceramah dan forum mengenai dakwaan ini,"

Beliau berkata jika benar Balasubramaniam mempunyai bukti kukuh, dia sepatutnya tampil dan menyerahkannya kepada polis bagi membolehkan siasatan dilakukan, bukan menyebarkannya sesuka hati tanpa usul periksa.

Abu Bakar berkata jika Balasubramaniam enggan, ini jelas bahawa dia sebenarnya berniat jahat dan menjadi alat kepada pihak tidak bertanggungjawab serta boleh mendatangkan bahaya kepada keamanan negara. -- BERNAMA

bla bla bla bla .... boring aku nak teruskan copy paste artikel tu. PERKASA ni memang tak ada otak. Tu je aku boleh cakap.

Pendapat korang pulak macam mana dengan perkara ni ...



pen buruk online




RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

2 respon:

Tanpa Nama berkata...

Laaaaaaa....... kalau fitnah, saman la si Bala tu. Bawa kat mahkamah. Kenapa tak berani?????

Tanpa Nama berkata...

Katok ni kalu saman Bala, kena bala' lah pulok!