Selasa, 26 Februari 2013

[Video] Salih Yaacob dan Nabil Raja Lawak PERSENDA Pakatan Rakyat




# sila like "pakatan rakyat supporters"



26.2.2013

Salih Yaacob dan Nabil menyerlahkan pegangan politik mereka. Rupa-rupa mereka berdua macai UMno BN. Biarkan itu hak mereka berdua.

Namun begitu membuat lawak sedemikian nampak bodoh kerana ianya dipersetujui oleh mereka yang menonton video berkenaan. Setakat ini hanya 126 yang ‘like’ video berkenaan berbanding dengan 2515 yang ‘dislike’. Lawak mereka berdua menjelikkan kerana mereka berada di dunia online, di dunia online UMno BN kalah kepada PR berkaitan maklumat. Itulah juga sebabnya Harussani tak reti tengok Youtube berkenaan kata-kata sebanar Nik Aziz berkaitan ‘haiwan’. Lainlah kalau lawak mereka di TV3 dan RTM. Payahlah kalau mereka berdua nak selamatkan UMno yang tak disukai orang!!

Melalui ruangan komen, kita dapat melihat perkataan bodoh, lembu UMNGOK, pencacai, kurang ajar, artis sampah diluahkan. Kan mereka berdua sendiri ‘cipta’ perkataan tersebut untuk diri mereka, layaklah!!













RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

3 respon:

Tanpa Nama berkata...

Lembu memang banyak bini....

Tanpa Nama berkata...

bodoh sorang2 dah la....
takyah la pi bagitau satu dunia yg hang bodoh....
alahaiiiiiii sedih nya la mealyu camni

Tanpa Nama berkata...

Lawak yang paling bodoh, banggang dan tolol yang pernah wujud di dunia ini.
Mungkin dah lalok bila dah terlalu banyak