RUANG PENGIKLANAN

HANYA RM10 UNTUK LANGGANAN (1) BULAN!! MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

Khamis, 3 Januari 2013

Rafizi kantoi berbohong?

PBO™ : Sehingga berita ini dipetik, suasana masih lagi panas. Pagi tadi (semalam) heboh mengenai pembelian jutaan ringgit melibatkan bini Najib. Malam ni (semalam) Deepak menafikannya pula .. hai


hai hai! Teringat kes Bala dulu. pisang berbuah dua kali? Rafizi diperangkap atau memang Rafizi menipu? Atau Deepak sudah buat pusingan U?

Jika benar Rafizi "tersalah" langkah, memang mengundang flying kick kepada pengundi atas pagar.

Apapun kita tunggu dan lihat seterusnya. Lawan tetap lawan, PR wajib ambil alih Putrajaya untuk rakyat!

'Saya tak pernah beri Rafizi apa-apadokumen'

Ahli perniagaan Deepak Jaikishan berkata beliau tidak tahu menahu mengenai dokumen yang dikemukakan pengarah strategi PKR Rafizi Ramli hari ini berhubung dakwaan pembelian barang kemas - didakwa sebahagian daripada sogokan untuk melicinkan satu urusniaga tanah.




#mohon like "pakatan rakyat supporters untuk sokongan




Menurut Deepak lagi, beliau juga tidak pernah menyerahkan apa-apa dokumen sama ada kepada Rafizi mahupun Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung dakwaan pembelian barang kemas tersebut.


"Saya tak pernah beri (Rafizi) apa-apa dokumen. Saya sendiri tidak pernah lihat dokumen yang dikatakan.

"Oleh itu saya bersama peguam akan meneliti tentang perkara ini," katanya pada sidang media di ibu negara petang ini.

Deepak juga berkata beliau dinasihatkan peguam supaya tidak mengulas lanjut mengenai dakwaan bahawa beliau membeli barang kemas tersebut.

Deepak ditanya mengenai tuntutan PKR hari ini supaya Datin Seri Rosmah Mansor menjawab dakwaan peniaga permaidani, Deepak Jaikishin bahawa dia telah membayar RM13 juta untuk membelinya barang kemas.

Deepak dikatakan telah mendakwa bahawa pembelian 19 keping barang kemas tersebut dari dua firma di Hong Kong adalah

Beliau mengemukakan dokumen yang didakwa diperolehi parti itu melalui pengantara dari Deepak.

Dari semakan awal, Rafizi berkata beliau percaya dokumen berkenaan adalah tulen.

p/s: apa reaksi korang .. seram sejuk?

Anda harus baca ini juga:

Gegar: Rafizi sudah jadi kaya raya kerana pendedahan berani?





3 respon:

  1. main lagi dengan paria.paria dipercayaile

    BalasPadam
  2. Bhai PBO...

    Sebab itu lar gua dah bagitau awal-awal lagi... iaitu.. tolong jangan amik pot walau banyak mana dan hebat mana pon pendedahan atau maklumat dari Deepak dan Musa Hassan.... Ini semua ader grand design la kat belakangnya...

    Dimana gua sendiri pon takmo nak amik pot dan ulas pasai pendedahan Deepak dan Musa Hassan.... sebab gua tak percaya diorang boleh buat pendedahan tapi masih selamat bebas.... hahaha

    BalasPadam
  3. die kate 'Saya tak pernah beri Rafizi apa-apa dokumen' tapi tak nafi dokumen tu sahih.

    BalasPadam

~PELUANG TINGKATKAN TRAFFIC BLOG ANDA:

borang untuk tukar link

~ dapatkan auto update via email anda

langgan artikel terkini pen buruk online ™

KONGSIKAN POST INI DI MEDIA SOSIAL ANDA

Artikel Terbaru