Khamis, 10 Januari 2013

Najib dikhabarkan 'sakit', JMM susah hati

JMM telah melaporkan kepada SPRM mengenai ada blogger yang dibayar pemimpin politik tertentu untuk menulis kononnya Najib tengah sakit. Sakit stroke katanya.

Presiden JMM Azwanddin Hamzah berkata pertubuhan itu mempunyai beberapa bukti pemberian rasuah dalam kes itu dan mahukan SPRM menyiasat.

"Blog ini kami percaya telah dibayar oleh beberapa kalangan individu yang mempunyai kepentingan politik, yang berniat jahat untuk membuat fitnah terhadap Perdana Menteri dengan cuba merosakkan nama beliau, dan mencetuskan satu gerakan menghancurkan ekonomi negara,
http://www.malaysiakini.com/news/218534#20130109210704

PBO™ pun hairan bin ajaib, sikit punya risau ..seingat kita, TG Nik Aziz dan ramai lagi pemimpin PR bukan sekali dua difitnah lebih teruk dari itu. JMM tak susah hati ke?

Muah, muah, muah .. berdecup decup bunyi mencium tangan Najib. Apa maknnaya itu wahai sekalian umat?

Kita pun suka tengok dan akan doakan supaya Najib sentiasa sihat. Sentiasa sihat untuk duduk di kerpembangkang selepas PRU 13 nanti.


#mohon like "pakatan rakyat supporters untuk sokongan




sumber sini



RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: