Isnin, 23 Januari 2012

Khalwat: Ibu tunggal asmara tepi sawah

ALOR SETAR: Perbuatan keji seorang lelaki warga emas berusia 56 tahun yang kerap membawa pasangannya yang juga ibu tunggal ke sebuah pondok kecil di tepi sawah dekat Kampung Tengku Laksamana, Jalan Kuala Kedah, dekat sini, untuk memadu kasih, mengundang padah apabila mereka dicekup berkhalwat awal pagi kelmarin.

Wanita berusia 42 tahun yang kematian suami sejak beberapa tahun lalu mempunyai dua anak berusia awal 20-an sering mengikut lelaki terbabit ke pondok berkenaan pada waktu tengah malam dicekup sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik), jam 2.50 pagi.









Lelaki itu menetap di Kuala Sala, dekat sini, sudah beristeri dan mempunyai enam anak yang meningkat dewasa, tetapi menjalinkan hubungan sulit dengan wanita berkenaan.

Difahamkan, lelaki itu yang bekerja kampung berkenalan dengan wanita yang bekerja dengan Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (Rela) di daerah ini, sebelum melakukan perbuatan keji itu di kawasan terpencil itu.




Sebelum ini, penguat kuasa Jaik beberapa kali membuat pemeriksaan di pondok berkenaan, tetapi pasangan itu tiada, namun mengesan kehadiran mereka pagi kelmarin selepas mendapati sebuah Proton Iswara milik lelaki itu ditemui berada di kawasan pondok itu sehingga menimbulkan syak.










RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: