Selasa, 25 September 2018

Panas! Timbalan Menteri skandal dengan pegawai?

Timbalan menteri tenaga, teknologi, sains, perubahan iklim dan alam sekitar menafikan menjalinkan hubungan sulit dengan seorang pegawainya.

Isnaraissah Munirah Majilis turut menafikan terlibat dengan dakwaan krisis rumah tangga pegawainya itu seperti yang dilapor sebuah blog.

“Saya ingin menegaskan bahawa saya tidak terlibat sebagai mana yang diperkatakan dalam sebuah blog mengaitkan nama saya,” catatnya di Facebook bersama aduan polisnya.

“Artikel blog ini berniat jahat untuk mengaibkan dan menggugat integriti saya sebagai seorang wakil rakyat”.

Isnaraissah Munirah, ahli parlimen Kota Belud daripada Parti Warisan Sabah (Warisan) ingin polis menyiasat penulis blog tersebut yang membuat dakwaan tersebut semalam.

Dalam aduannya, beliau mendapat mesej satu WhatsApp daripada rakannya yang menghantar pautan blog itu ketika berada di Putrajaya semalam.

“Saya membuat laporan ini untuk membersihkan nama saya dan keluarga saya dan agar penulis dapat disiasat...,” katanya.

Blog itu mendakwa isteri pegawainya itu membuat laporan polis beliau dicekik dan dipukul suaminya bulan lalu setelah mengetahui hubungan timbalan menteri itu melalui mesej WhatsApp.
https://www.msnn.com/en-my/news/national/timbalan-menteri-nafi-jalin-hubungan-sulit-dengan-pembantu/ar-AAAyQmk?li=BBr8Hnu

RUANG PENGIKLANAN

MAKLUMAT LANJUT KLIK SINI

WUJUDKAN SUASANA ISLAMIC RUMAH ANDA DENGAN ALUNAN AZAN, ZIKIR DAN BACAAN AYAT ALQURAN. POST LAJU + GIFT PERCUMA IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI IKLAN TEKS DI SINI

0 respon: